Banky a spořitelny zvýšily investice do reklamy, největším zadavatelem je ČSOB

23. 11. 2011 | VOt
Banky a spořitelny v České republice investovaly do reklamy do října letošního roku o čtvrtinu více, tedy 3,1 miliardy korun.

České banky a spořitelny do října letošního roku zvýšily meziročně své investice do reklamy až o jednu čtvrtinu. Částka dosáhla na 3,1 miliardy korun. Podle dat získaných společností Admosphere byla největším zadavatelem ČSOB, na kterou připadlo 435 milionů korun.

Za Československou obchodní bankou se umístila s 385 miliony korun Komerční banka. Třetí místo patří České spořitelně, která za reklamy utratila 315 milionů korun. Do seznamu deseti největších zadavatelů reklamy v oblasti bankovních a spořitelních služeb se dostaly také dvě nové banky – Fio banka a Zuno Bank. I když jsou na trhu krátce, na každou z nich připadlo za reklamu až 90 milionů korun. Podle obchodního ředitele společnosti Admosphere Tomáše Hynčici sází banky a spořitelny spíše na reklamy v televizi a v tištěných médiích.

„Oproti loňskému roku banky navýšily pořizovanou inzertní plochu pro hypoteční produkty téměř o polovinu,“ uvádí Tomáš Hynčica. Dodává však, že zájem o hypoteční úvěry neroste, i když jsou úrokové sazky nejnižší za posledních šest let.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: