BCH: Letošní reklamní SuperBowl má celou řadu poražených, ve výčtu nechybí ani Coca-Cola a Pepsi
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Letošní reklamní spoty na americkém SuperBowlu byly podle serveru BrandChannel jedněmi z nejnevyrovnanějších. Vedle excelentních kusů se našla celá řada průměrných a samozřejmě také velká spousta podprůměrných. Zarážející ovšem je, že letos selhaly i některé velké značky, které by recenzenti v minulosti bez mrknutí oka zařadili naopak na samý začátek žebříčku kvality.
Do "odpadní žumpy" tak Dale Bass, který kvalitu letošních spotů hodnotil, zařadil také počiny Coca-Coly a jejího rivala Pepsi.
Zatímco Coca-Cola vsadila opět na fantazijní animaci, Pepsi se snažila vytvoři vtipný spot ze života. Oba spoty jsou však podle Busse zcela bezzubé, u Coca-Coly je neúspěch reklamy podtržen ještě vysokou investicí, kterou bylo nutno vložit do její tvroby.
"Přestože jsem "obléhací" spot Coca-Coly viděl několikrát, pořád nemůžu pochytit, o co v té záležitosti běží. Navíc ani nemám dojem, že bych se o to měl zajímat. Tohle je prostě krásný případ, kdy by značka měla utratit šest milionů na sociálních sítích namísto tvorby tradičního formátu, který nikomu nic neřekne," myslí si Buss o spotu Coca-Coly.
"Pepsi Max se zaměřila na tolik známé téma prvního rande v té nejzemitější formě. Mladík celou dobu myslí na to, že by se s dívkou chtěl vyspat, zatímco ona hodnotí jeho finanční potenciál a přemýšlí, zda by s ním chtěla mít děti. Méně slov a méně hrubé podání by pravděpodobně odvedlo lepší práci," hodnotí Buss spot propagující Pepsi Max.
Oba spoty můžete vidět zde.