Blíží se deváté E-commerce forum. Tradiční konference nese podtitul Eshopy na rozcestí

2. 5. 2016 | redakce
Větší výběr přednášek a workshopů, stejně jako řadu příležitostí k setkávání a diskusím - to slibuje konference E-commerce forum.

 

Konference E-commerce forum se vypracovala v uznávanou a oblíbenou akci nejen mezi majiteli a provozovateli e-shopů, ale i mezi zájemci z marketingu, logistiky, financí a řady dalších oblastí. Letos se představí již podeváté a pořadatelé připravili pestrý program.

Konference se po dvou letech vrací do příjemných prostorů hotelu Atlantis, který se nachází v Rozdrojovicích na okraji Brna, v těsné blízkosti Brněnské přehrady. „Tradiční konferenci jsme chtěli dále rozšířit, a proto naše koncepce dává velký prostor k networkingu. Účastníci budou letos mít větší výběr přednášek a workshopů, stejně jako řadu příležitostí k setkávání a diskusím,” přibližuje výkonný ředitel pořádající asociace ADMEZ Tomáš Hájek.

Na své si přijdou jak manažeři či majitelé eshopů, tak marketéři a všichni ostatní, kteří se pohybují v oblasti e-commerce. Konference se uskuteční ve čtvrtek a pátek 9. a 10. 6. 2016. Bude opět tvořena společným blokem přednášek a poté čtyřmi paralelními sekcemi workshopů nebo prezentací, ze kterých si každý účastník bude moci vybrat ty, které ho nejvíce zajímají.

Mezi řečníky se objeví řada zajímavých jmen. Radomír Vychodil (Alza.cz) se například pokusí v posluchačích vzbudit pochybnosti o zažitých způsobech online kampaní a Tomáš Jindříšek (DARK SIDE) pohovoří o důležitosti značky v e-commerce, ale také o nebezpečí její přehnané podpory. Martin Šauer (Balíkobot) poradí, jak při expedici balíků eshopu ušetřit třetinu ceny.


Celkem na konferenci vystoupí přes 25 řečníků či vedoucích workshopů. Rozeberou do detailu různá témata týkající se online byznysu:

    • affiliate marketing (Vladan Hejnic, VIVnetworks);
    • kreativita (Jan Havlíček, DARK SIDE);
    • e-mailing (Nhung Nguyen, Sazka);
    • věrnostní programy (Radek Hrachovec);
    • tvorbu obsahu (Marek Mencl, Pábení.cz);
    • logistika (Ondřej Vaňha, DPD);
    • pronikání na zahraniční trhy (Ondřej Klega, Acomware) a další.


Samozřejmostí bude dostatek dobrého jídla a pití a na závěr prvního dne afterparty s vínem a cimbálovou muzikou, kde bude velký prostor pro individuální diskuze.

„I pro letošní rok jsme chtěli konferenci něčím ozvláštnit. V rámci programu proběhne panelová diskuze na téma Péče o zákazníka e-shopu,” doplňuje program konference Tomáš Jindříšek, Managing Director pořádající agentury DARK SIDE.

Pořadateli konferenci jsou ADMEZ, DARK SIDE a NetDirect, generálním partnerem akce je specialista na internetový marketing společnost SUN Marketing.

Pokud se zaregistrujete do 25. 5. 2016, je cena vstupenky 3900 Kč bez DPH. Od 26. 5. 2016 pak činí cena registrace 4900 Kč bez DPH.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: