Bonami vstupuje na polský trh

23. 5. 2014 | Petr Michl

Bonami, internetový obchod zaměřený na designové kousky pro bydlení, dneškem vstupuje na polský trh. Na spuštění Bonami.pl čekalo 25 tisíc předregistrovaných členů, do konce roku jich Bonami chce v Polsku mít okolo 300 tisíc. 



I v Polsku bude tedy využit model nákupního klubu, kdy je nutné registrovat se pro samotné zobrazení nabídky. Do Polska Bonami expanduje jen necelý rok a půl po svém narození – v Česku odstartovalo v lednu 2013. Výsek z infografiky k ročnímu výročí Bonami činnosti ukazuje, že popsaný model nutné registrace se v Česku rozhodně vyplatil.


 „Model, kdy každý den nabízíme nové krásné věci za smysluplné ceny, se v Česku osvědčil. Polsko bylo, jako velký a současně blízký trh, od začátku v plánu jako další země pro rozšíření," komentuje expanzi zakladatel Bonami Václav Štrupl.

Bonami v Polsku zahajuje se shodným sortimentem, jako nabízí v Česku. Postupem času se však nabídka bude přizpůsobovat vkusu polských zákazníků. „Nechtěli jsme polským členům nabízet něco polovičatého, takže od prvního dne nabídneme stejný počet kampaní jako v ČR, samozřejmě plně v polštině – tým jsme rozšířili o rodilé Poláky. Polskou mutaci startujeme z Česka, odkud řešíme kompletní agendu včetně nákupu, logistiky nebo marketingu," vysvětluje Václav Štrupl.

25 tisíc členů, kteří se registrovali ještě před spuštěním, svědčí o tom, že o Bonami by měl být v Polsku zájem. Cílem pro rok 2014 je 300 tisíc registrovaných členů a tržby v desítkách miliónů korun.

Štítky dokumentu: E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: