Bonami vstupuje na polský trh
Bonami, internetový obchod zaměřený na designové kousky pro bydlení, dneškem vstupuje na polský trh. Na spuštění Bonami.pl čekalo 25 tisíc předregistrovaných členů, do konce roku jich Bonami chce v Polsku mít okolo 300 tisíc.
I v Polsku bude tedy využit model nákupního klubu, kdy je nutné registrovat se pro samotné zobrazení nabídky. Do Polska Bonami expanduje jen necelý rok a půl po svém narození – v Česku odstartovalo v lednu 2013. Výsek z infografiky k ročnímu výročí Bonami činnosti ukazuje, že popsaný model nutné registrace se v Česku rozhodně vyplatil.
„Model, kdy každý den nabízíme nové krásné věci za smysluplné ceny, se v Česku osvědčil. Polsko bylo, jako velký a současně blízký trh, od začátku v plánu jako další země pro rozšíření," komentuje expanzi zakladatel Bonami Václav Štrupl.
Bonami v Polsku zahajuje se shodným sortimentem, jako nabízí v Česku. Postupem času se však nabídka bude přizpůsobovat vkusu polských zákazníků. „Nechtěli jsme polským členům nabízet něco polovičatého, takže od prvního dne nabídneme stejný počet kampaní jako v ČR, samozřejmě plně v polštině – tým jsme rozšířili o rodilé Poláky. Polskou mutaci startujeme z Česka, odkud řešíme kompletní agendu včetně nákupu, logistiky nebo marketingu," vysvětluje Václav Štrupl.
25 tisíc členů, kteří se registrovali ještě před spuštěním, svědčí o tom, že o Bonami by měl být v Polsku zájem. Cílem pro rok 2014 je 300 tisíc registrovaných členů a tržby v desítkách miliónů korun.