BOTAS 66 expanduje. Otevřel v Praze další obchod
Na jaře tohoto roku si na konferenci BRANDstorming marketingový tvůrce značky BOTAS 66 a předchozí marketingový ředitel Kofoly, Robert Janča, postěžoval na to, že její rozvoj byl v posledních letech poněkud zabržděn. A to i přesto, že si kamenné obchody na sebe od začátku vydělali. Zdá se však, že se nyní obrací věci k lepšímu. BOTAS 66 otevírá nový obchod přímo v centru Prahy, v ulici Skořepka.
Navazuje na prvních obchod v Praze otevřený vloni u Žižkovské věže. „Naše obavy z prodejů v obchodě mimo centrum Prahy se naštěstí rychle rozplynuly. Na Žižkově se ověřilo, že lidé si za kvalitním produktem klidně dojdou. Překvapilo nás, že o české boty je velký zájem i ze strany zahraničních turistů, a tak jsme se rozhodli otevřít druhý obchod v centru Prahy. Pobočka ve Skořepce bude navíc lépe dostupná také pro náhodné kolemjdoucí,“ říká designér BOTAS 66 Jakub Korouš. „Doufáme, že hezký obchod s českým produktem, který v sobě snoubí kvalitu s nadčasovým designem a stylovým obalem, doplněn o zajímavý a hlavně upřímný příběh, obohatí centrum města. Vždyť my sami jsme rádi, když nějaké podobné místo objevíme v zahraničí, tak proč ho nevybudovat u nás,” dodává designér Jan Kloss.
Kloss s Koroušem v roce 2009 kompletně redesignovali kultovní model Botas Classic a vytvořili tak koncept moderních českých „sneakers“, který uvedli pod značkou BOTAS 66. Stávající rozvoj je pak řízen jejich vedením a vizí. S otevřením nového obchodu byl uveden také nový model Sunset Hill. Ten zdobí vzor potisku s motivem kopců v zapadajícím slunci, který má připomínat "všechny zážitky a dobrodružství letošních horkých prázdninových dní a nocí".
Chcete se dozvětět více o obnově slávy této kultovní značky? Přečtěte si článek BRANDstorming: Jak probíhalo vzkříšení značek BOTAS 66 a Figaro.