Box of Awesome - dětský BirchBox

19. 2. 2013 | Bednářová Daniela
Britské děti budou mít Vánoce šestkrát v roce. Dostanou nálož reklamních předmětů pěkně v jedné krabičce - Box of Awesome.

Jak přivést děti ke hraní právě vaší hry/čtení vašich knih/poslouchání vaší hudby? Jednou cestou je reklama v televizi, na internetu a v časopisech pro puberťáky, ale i to je skupina značně omezená podle daného pořadu, stránky či titulu. V Británii proto přišli se zajímavou variantou zásilkových služeb. Ty nejznámější jsou často zacíleny na ženy a každý měsíc jim v krabičce chodí vzorky i celé balení produktů od kosmetických firem - v zahraničí je to BirchBox, u nás třeba LadyBox nebo SenzaBox. Muži si mohou nechat zase posílat spodní prádlo, ponožky nebo třeba holící potřeby.

 

Podle investora Dylana Collinse přišel ale čas zacílit na mladší cílovou skupinu. Děti od věku 13-14 let jsou ten segment, kterému je určen produkt s názvem Box of Awesome. V krabičce budou počítačové hry, knihy, hudba, sběratelské karty nebo třeba i oblečení. Hlavní výhodou oproti jiným zásilkovým službám je to, že je zdarma. Krabičky se začnou rozesílat 20. února, chodit budou každý druhý měsíc a už teď má přes 30 000 zaregistrovaných odběratelů.

 

Collins přišel s nápadem na Box of Awesome díky zkušenostem z několika společností specializujících se na počítačové hry. Uvědomil si totiž, že k oslovení děti ve věku 13-14 let, nestačí mít jen obsah, který je bude zajímat, ale vůbec nejdřív musí upoutat jejich pozornost. Dostat se dětem do povědomí je vůbec to nejtěžší. V online prostředí je konkurence obrovská, proto má o možnost dostat se k teenagerům domů zájem řada společností. Které konkrétně to jsou, zatím tvůrci boxu neodtajnili. Nejsou to jen velké a známé firmy, ale i nové společnosti mohou využít Box of Awesome jako způsob, jak se uvést na trh.
Spekuluje se i o tom, že bude k dispozici i placená verze krabičky, aby nové společnosti na takové propagaci příliš finančně nekrvácely.

Firmy už něco podobného dělají, když nechávají své produkty balit jako dárek zdarma k časopisům. Takto se sejde více odměn a možná i nějaký ten časopis, ale vše bude zdarma.


Zdroj: www.techcrunch.com

Štítky dokumentu: Online PR YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: