Britský úřad zakázal protiteroristickou reklamu

12. 8. 2010 | ČTK
Britský nezávislý regulační úřad pro dohled nad reklamou v médiích (Advertising Standards Authority) zakázal rozhlasovou protiteroristickou reklamu, která vyzývá lidi, aby sledovali své sousedy, zda se nechovají podezřele. Informovala o tom dnes agentura AP.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Britský nezávislý regulační úřad pro dohled nad reklamou v médiích (Advertising Standards Authority) zakázal rozhlasovou protiteroristickou reklamu, která vyzývá lidi, aby sledovali své sousedy, zda se nechovají podezřele. Informovala o tom dnes agentura AP.
Reklama, kterou si nechala zpracovat policie, lidi nabádá, aby dávali pozor na ty, kteří se chovají tajnůstkářsky, platí hotově a mívají závěsy na oknech. "Nemusí to nic znamenat, ale všechno dohromady to ve vás může vzbudit podezření," uvádí reklama.
Úřad ale soudí, že posluchači, kteří by případně takovému popisu odpovídali, se mohou cítit dotčeni.
"Je také možné, že některé posluchače uráží návrh, aby nahlásili příslušníky své (místní) komunity za takto popsané chování," uvedl úřad.
Policie se omluvila posluchačům rozhlasu, kteří by se mohli cítit reklamou uraženi. Kampaň, jejíž součástí reklama byla, ale obhajovala s tím, že zobrazené chování odpovídá trendům, které policie zjistila, a které bylo zahrnuto do důkazních prostředků v posledních teroristických procesech.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: