Cannes in Prague představí kreativitu, která vydělává
Existuje spousta důkazů, že kreativita dokáže posouvat byznys více než cokoli jiného, a tak se stává nejlepší strategií k dosahování efektivity komunikace a skutečným obchodním výsledkům.
Existuje benchmark kreativity?
Jednoznačná odpověď je ANO! Každý rok v červnu je stanovovány na světovém festivalu kreativity Cannes Lions největšími odborníky v oblasti marketingové komunikace. Ve 23 kategoriích poroty hodnotí, diskutují a vybírají práce (kampaně), které stanovují nová měřítka a vyhrají Lvy.
Organizátor české fáze soutěže Young Lions, společnost Lionhearted, navazuje na loňský první ročník akce Cannes in Prague. Konference se odehraje už příští čtvrtek 12. října. I tentokrát čekají návštěvníky vybraní porotci Cannes Lions, kteří se podělí o své know-how a vhled, který nabrali posuzováním stovek kreativních kampaní. Mezi nimi letos budou:
Andy Hood, prezident poroty Mobile a Head of Emerging Technologies, AKQA, Belká BritánieAnneke Schogt, porotkyně kategorie Promo & Activation a Managing Director, IMA, Nizozemí
Gianfranco Mazzone, porotce kategorie PR a Managing Director, Burson-Marsteller, Itálie
Patrick Dooms, porotce kategorie Radio a Radio director, Sonicville, Belgie
Ioana Filip, porotkyně kategorie Direct a Executive Creative Director, MRM//McCann, Rumunsko
Každý z řečníků vybere nejzajímavější kampaně ze své kategorie, popíše trendy a podělí se o zkušenosti a praktické tipy, které mohou pomoci při komunikaci značek.
Nebude se jednat jen o přehlídku videí s případovými studiemi. Každý řečník bude mít na prezentaci 50 minut a až čtvrt hodiny na otázky publika.
Účastníci konference dostanou nejenom shrnutí klíčových myšlenek v pdf, ale také emailovou sérii 10 zajímavých vítězných kampaní z 5 kategorií. Od 16. října až do Vánoc najdou každý pracovní den jednu ve svém e-mailu.
Prohlédněte si profily řečníků a kompletní program na www.cannesinprague.cz.