Česká televize odhalila pořady, do kterých nasadí product placement

7. 6. 2010 | KAS
Česká televize neskrývá přesvědčení, že právě placená prezentace výrobků v televizním vysílání, tedy product placement, který je v České republice plně legální od 1. června, nahradí od roku 2012 část příjmů, které ztratí po úplném zrušení blokové reklamy. Právě z tohoto důvdou nehodlá ČT s nasazením product placementu příliš otálet.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Česká televize neskrývá přesvědčení, že právě placená prezentace výrobků v televizním vysílání, tedy product placement, který je v České republice plně legální od 1. června, nahradí od roku 2012 část příjmů, které ztratí po úplném zrušení blokové reklamy. Právě z tohoto důvdou nehodlá ČT s nasazením product placementu příliš otálet. V současné době je podle deníku E15 vytipováno přibližně 27 vhodných pořadů, které by mohli případní zájemci využívat.
Konkrétně se má jednat o talkshow Marka Ebena Na plovárně, Všechnopárty Karla Šípa, Mamba show Haliny Pawlovské, Poštu pro tebe a nebo Krásný ztráty Michala Prokopa.
Product placement si má najít cestu i do seriálů - vyloženě se nabízí seriál Vyprávěj. Stranou by neměly stát ani show formátu StarDance, či pravidelné formáty jako Toulavá kamera, Hotel Insomnia nebo Kluci v akci.
Celková částka, kterou televize plánuje na product placementu vydělat, je podle prohlášení obchodního ředitele Roberta Kvapila v jednotkách milionů Kč.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: