Co firmám přináší mobile first marketing
Mobile First Marketing je pro některé značky samozřejmostí, pro jiné výzvou. Řečníci konference Mobile Marketing Forum se pokusí odhalit tajemství úspěchu fungujících mobilních kampaní a inovativních mobilních aplikací i jejich uvedení na trh. Ukáží příklady a konkrétní výsledky užití nejmodernější imerzivní technologie, osvědčené taktiky a strategie, zahrnující oblasti UX designu, vývoje produktu a marketingu. Nebude chybět ani preventivní legislativní okénko.
Zástupci značek Notino a Komeční banka a agentur jako Aetna, Ogilvy, SKOUMAL, This is Locco, Visibility předvedou jak uvést úspěšný mobilní projekt na trh již 3. října v Galerie kavárny Louvre v Praze.
Ochutnávka přednášek:
Oslovte nejmladší generaci
Jak dělat smysluplný marketing pro generaci, která má obličej neustále osvětlený mobilními telefony? Mobile first se mění na mobile always a dostupnost všeho vždy je samozřejmostí. Juraj Kováč ze slovenské agentury This is Locco přinese příklady úspěšných mobilních kampaní a aktivací právě pro mladou a supernáročnou cílovou skupinu. Těšte se na immersive, AR, VR nebo metaverse.
Co přináší kampaním rozšířená realita
Vojtěch Foukal z Visibility představí kampaň značky Avon, jejíž součástí byla možnost vyzkoušet si pomocí AR ideální odstín rtěnky přímo na displeji mobilního telefonu. Ta nejen že překonala zadané cíle, ale dostala se i mezi vzorové case studies prezentované na webu společnosti Meta.
10 pravidel jak na design mobilních aplikací
Lucia Tarbajovská a Helena Warausová se s vámi podělí o 10 hlavních pravidel, kterými se v Komerční bance řídí při tvorbě designu mobilní aplikace KB+. Ta byla spuštěna v letošním roce jako součást velké digitální transformace bankovního domu.
Že už nefrčí věrnostní aplikace?
Cest, jak oslovit a vrýt se pod kůži zákazníka, je dnes nespočet a mohou vést i na tak překvapivá, a přesto obyčejná místa, jako je toaleta. Jak marketingově podpořit úspěch mobilní aplikace ukáže na loyalty appce brněnského obchodního centra Galerie Vaňkovka Martin Zavadil z agentury Aetna.
Sociálně mobilní marketing
„Mobile first“ přístup k obsahu na social je dnes pro značky nutností – 95 % lidí konzumuje sociální sítě z mobilních zařízení. Jak ale dostat televizní reklamu nebo vizuál do mobilu, a ještě na sociální sítě, aby to bylo pro uživatele atraktivní, čitelné a zábavné? To vám ukáží Jan Fryč a Barbora Šumanská z agentury Ogilvy jak teoreticky, tak i na příkladech z praxe, např. z kampaní pro T-Mobile.
Přijďte 3. října do Galerie kavárny Louvre v Praze a zjistěte, jak můžete proměnit svůj byznys s podporou mobilní technologie. Kompletní program konference Mobile Marketing Forum si můžete přečíst na stránkách TUESDAY.cz, kde se můžete za 2 990,- zaregistrovat.