Co mají společného burgery a příběh o Karkulce? Mohou být lepší, než čekáte
Příběh o Červené Karkulce zná snad téměř každý. V klasické verzi vystupuje velký zlý vlk, který sní babičku i Karkulku. Ale co kdyby se tento příběh vyvinul jinak a vlk vlastně zase tak zlý nebyl? Přesně tuto myšlenku rozvinula reklamní agentura Droga5 London ve spolupráci s Rustlers, značkou hamburgerů do mikrovlnky.
Vznikla tak humorná kampaň s názvem Better than you think. Spot věnovaný právě Červené Karkulce se ve svém začátku nijak neliší od původní předlohy. Karkulka přijde k chaloupce své babičky, kde objeví vlka oblečeného do babiččiné noční košile. Místo toho, aby Karkulku vlk snědl, tak jí daruje svetr s nápisem „Nejlepší vnučka na světě”. A od tohoto okamžiku příběh nabírá zcela nový směr. Spolu s vlkem chodí na procházky, pečou, cvičí, večeří...Jak tato varianta příběhu dopadne se podívejte ve videu níže.
Hlavním sdělením celé kampaně je, že je skvělé, když se věci vyvinou lépe než očekáváme. Stejně jako u burgerů Rustlers. Za pozornost stojí, že kampaň samotná je propracovaná do těch nejmenších detailů, včetně vizuální stránky a i jediná věta, kterou vlk za celou dobu řekne, stojí za zamyšlení:
„Je zajímavé, jak někdo může být pryč a přitom ve stejnou dobu být přítomný víc, než kdykoliv předtím.”
Druhý spot z této kampaně zachycuje spor dvou teenagerů na chodbě střední školy. Jejich svár lze, jak jinak, vyřešit jedině tanečním soubojem. Toto téma je samo o sobě klišé a o to větším překvapením je, když se rivalové přátelsky potkají nad hamburgerem Rustlers.
Kreativní ředitel Droga5, Ed Redgrave, k celé kampani uvedl:
„V roce, kdy se pokazilo téměř vše, co se pokazit mohlo, je potřeba ocenit věci, které jsou naopak lepší. Třeba jako skutečnost, že Rustlers burgery jsou vyráběny ze 100% britského a irského hovězího. A to je nejlepší možná věc, která se mohla burgerům do mikrovlnky stát. To a pak ještě rok 2020.”
V rámci kampaně Better than you think vznikla i řada vizuálů, která upozorňuje na jedinečnost burgerů Rustlers. Hlavní sdělení přitom vždy uvádí klišoidní záčátky těžkých promluv.