Co pofrčí v obsahovém marketingu v roce 2020 se dozvíte na konferenci Content First
- Jakou strategii zvolit pro vaši značku?
- Jak vyhodnocovat efektivitu PR?
- Jak dosáhnout nejlepších výsledků?
- Jak prosazovat obsah do médií?
Tvořit originální obsah napříč všemi komunikačními kanály, získat publikum a jeho sympatie, notabene ho přeměnit v platící zákazníky je čím dál těžší. Čas od času je zapotřebí trocha inspirace. Té se vám dostane už 21. května na konferenci o obsahovém marketingu Content First 2019.
Podíváme se do kuchyně několika úspěšných case studies od profesionálních marketérů z firem jako jsou IKEA ČR, Mall.tv, Forbes.cz, Rock Point, Česká televize, H1.cz, nebo z organizací Britská ambasáda a Člověk v tísni.
Program konference je nabitý, zde je pár tipů na přednášky:
I content propadá módě a zákazníci oceňují originální a kreativní obsah. Pokud chcete už dnes dělat obsahový marketing tak, jak ho budou chtít všichni ostatní dělat až za rok, neměli byste zmeškat přednášku Jana Javornického z Elite Solutions: Co pofrčí a co se vyplatí v roce 2020.
Co je to ten engagement a jak se počítá? Přijďte si poslechnout, jak s ním pracuje společnosti IKEA. Té se díky aktivnímu zapojení zákazníků na sociálních sítích podařilo ušetřit mediální́ investice do reklamy. Přednášet budou Pavla Šedivá z IKEA ČR a Michaela Brůhová z agentury TRIAD Advertising.
Tereza Hronová vám představí výsledky na projektu, který spojil klasickou fashion influencerkou s neziskovou organizací Člověk v tísni. Jak se se svědectvím Shopaholic Nicol během mise v Zambii vypořádalo jejích 700 tisíc followerů na Instagramu? A co na to podporovatelé i hateři Člověka v tísni? Naplnila #NicolvZambii očekávání?
Má smysl placená reklama i pro malé značky? Čte ji vůbec někdo? Vyplatí se to? Proč nám negeneruje konverze? Skvělý řečník Ondřej Sitta nabídne odpovědi, ke kterým se za poslední rok práce na sponzorovaném obsahu dopracovali v Seznam.cz
Podcastová vlna se loni v plné síle převalila i do Česka. Forbes patří na mediální scéně mezi nejpilnější producenty podcastů, přičemž měsíčně zaznamenává přes 40 tisíc stáhnutí. Takže Listen up! Jaké jsou možnosti monetizace podcastů řekne Hana Němečková.
Jak se pracuje s projektem, který se přes noc stane fenoménem sociálních sítí? „I když máte detailně vypracovaný plán, musíte neustále reagovat na aktuální vývoj,“ říká internetový dramaturg ČT Ondřej Lasák, který představí kreativní case study k on-line kampani seriálu České televize Most!
Zábavné i mrazivé ukázky nepovedeného firemního obsahu přijde ukázat novinář Filip Rožánek z DigiZone.cz. Dozvíte se, kudy cesta nevede, proč není dobré nechat důležitou práci na stážistech, co způsobí nešťastně naplánované příspěvky na sítích a kdy musíte šéfovi zamknout klávesnici do stolu.
Pokud právě vy tvoříte firemní obsah, nesmíte chybět v úterý 21. května v budově OKsystem Na Pankráci v Praze na konferenci Content First 2019.
Kdy: 21. května 2019
Kde: OK System
Prohlédněte si kompletní program a registrujte se