Co pofrčí v obsahovém marketingu v roce 2020 se dozvíte na konferenci Content First

25. 4. 2019 | Petr Michl
Co se stane, když Člověk v tísni vyšle fashion influencerku do Afriky? Jaká obsahové strategie byla za online propagací seriálu Most!? A kdy zamknout před šéfem klávesnici do stolu a chránit se před špatným firemním obsahem? Nejen to se dozvíte na Content First.
59% manažerů očekává v roce 2020 stejný nebo vyšší rozpočet na PR. 1
  • Jakou strategii zvolit pro vaši značku?
  • Jak vyhodnocovat efektivitu PR?
  • Jak dosáhnout nejlepších výsledků?
  • Jak prosazovat obsah do médií?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 1 zdroj: PR Klub 5/2020

Tvořit originální obsah napříč všemi komunikačními kanály, získat publikum a jeho sympatie, notabene ho přeměnit v platící zákazníky je čím dál těžší. Čas od času je zapotřebí trocha inspirace. Té se vám dostane už 21. května na konferenci o obsahovém marketingu Content First 2019.

Podíváme se do kuchyně několika úspěšných case studies od profesionálních marketérů z firem jako jsou IKEA ČR, Mall.tv, Forbes.cz, Rock Point, Česká televize, H1.cz, nebo z organizací Britská ambasáda a Člověk v tísni.

Program konference je nabitý, zde je pár tipů na přednášky:

I content propadá módě a zákazníci oceňují originální a kreativní obsah. Pokud chcete už dnes dělat obsahový marketing tak, jak ho budou chtít všichni ostatní dělat až za rok, neměli byste zmeškat přednášku Jana Javornického z Elite Solutions: Co pofrčí a co se vyplatí v roce 2020.

Co je to ten engagement a jak se počítá? Přijďte si poslechnout, jak s ním pracuje společnosti IKEA. Té se díky aktivnímu zapojení zákazníků na sociálních sítích podařilo ušetřit mediální́ investice do reklamy. Přednášet budou Pavla Šedivá z IKEA ČR a Michaela Brůhová z agentury TRIAD Advertising.

Tereza Hronová vám představí výsledky na projektu, který spojil klasickou fashion influencerkou s neziskovou organizací Člověk v tísni. Jak se se svědectvím Shopaholic Nicol během mise v Zambii vypořádalo jejích 700 tisíc followerů na Instagramu? A co na to podporovatelé i hateři Člověka v tísni? Naplnila #NicolvZambii očekávání?

Zobrazit příspěvek na Instagramu

Slepice nad zlato! Většina chudých lidí z vesnic v Zambii nejí vajíčka, protože prostě žádná nemají. Vybraným rodinám jsme dali slepice a kohouta, naučili jsme je postavit kurník, krmit je a vůbec starat se o ně. Normálně totiž slepice běhají volně a jí a pijí jen to, co samy najdou. A to samozřejmě nestačí. Paní Mukelabai s panem Nyambe jsou součástí našeho projektu. Mají za 2 týdny už 30 vajec! Pochlubili se @shopaholicnicol . Pokud byste chtěli na takové projekty přispět, koukněte na www.skutecnydarek.cz. Můžete koupit i slepice. #zambie #slepice #skutecnydarek #nicolvzambii #shopaholicnicol #matosmysl #ceskopomaha Foto: @dreams_in_my_backpack

Příspěvek sdílený Člověk v tísni (@clovek_v_tisni),

Má smysl placená reklama i pro malé značky? Čte ji vůbec někdo? Vyplatí se to? Proč nám negeneruje konverze? Skvělý řečník Ondřej Sitta nabídne odpovědi, ke kterým se za poslední rok práce na sponzorovaném obsahu dopracovali v Seznam.cz

Podcastová vlna se loni v plné síle převalila i do Česka. Forbes patří na mediální scéně mezi nejpilnější producenty podcastů, přičemž měsíčně zaznamenává přes 40 tisíc stáhnutí. Takže Listen up! Jaké jsou možnosti monetizace podcastů řekne Hana Němečková.

Jak se pracuje s projektem, který se přes noc stane fenoménem sociálních sítí? „I když máte detailně vypracovaný plán, musíte neustále reagovat na aktuální vývoj,“ říká internetový dramaturg ČT Ondřej Lasák, který představí kreativní case study k on-line kampani seriálu České televize Most!

Zábavné i mrazivé ukázky nepovedeného firemního obsahu přijde ukázat novinář Filip Rožánek z DigiZone.cz. Dozvíte se, kudy cesta nevede, proč není dobré nechat důležitou práci na stážistech, co způsobí nešťastně naplánované příspěvky na sítích a kdy musíte šéfovi zamknout klávesnici do stolu.

Pokud právě vy tvoříte firemní obsah, nesmíte chybět v úterý 21. května v budově OKsystem Na Pankráci v Praze na konferenci Content First 2019.

Kdy: 21. května 2019

Kde: OK System

Prohlédněte si kompletní program a registrujte se

Štítky dokumentu: Content Marketing Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: