Coca-Cola mění design plechovek pro záchranu ledních medvědů

26. 10. 2011 | BVo
Společnost Coca-Cola Company uvede už brzy na trh nový design plechovek oblíbeného nealkoholického nápoje coca-coly. Činí tak ve spolupráci s organizací World Wildlife Fund na podporu ledních medvědů.

Americký výrobce Coca-Cola Company, který je gigantem na trhu s nealkoholickými nápoji, mění design plechovek oblíbené coca-coly. Klasickou červenou nahradí sněhově bílá barva. Plechovky, které také ozdobí obrázky ledních medvědů, by se měly na trhu objevit už v listopadu.

Nový vzhled obalů s názvem Arctic Home je součástí partnerství Coca-Coly a světové organizace World Wildlife Fund. Cílem limitované edice je podpořit snahu organizace o ochranu životního prostředí v místech, kde žijí lední medvědi a zvýšit tak povědomí o problému. Změna se bude týkat více než 1,4 miliardy plechovek.

Tím však spolupráce nekončí. Společnost Coca-Cola Company podpoří organizaci World Wildlife Fund také finančně.

Lední medvědi jsou už dlouhá léta neodmyslitelným reklamním symbolem Coca-Coly.

 

Zdroj: www.brandchannel.com, www.cnn.com
 

Štítky dokumentu: Budování značky YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: