Coca-Cola seznamuje prváky
Sdílení štěstí - to je motto značky Coca-Cola a dokáže ho naplňovat v každém svém kousku komunikace. Nová kampaň z Kolumbie ho dokonce dokázala vtělit i do vlastní láhve od Coly. Plastové láhve měly speciální víčka, která šla otevřít jen po spojení s víčkem další lahve stejného typu.
Nabídnuty byly navíc lidem, kteří se nijak nebrání družení a dokonce i ocení trochu přátelské konverzace - prvákům na vysoké škole na začátku roku. Touha po osvěžení je přirozeně vedla k párovací aktivitě. Otevření láhve tak mohlo vést i k otevření nových přátelství. Podívejte se na to ve videu níže.
Tato idea připomíná jinou kampaň Coca-Coly z roku 2011. V ní byly spolupráce a sdílení podpořeny vybudováním netradičně vysokého automatu, u kterého člověk sám na ovládání nedosáhl. Vhodit minci a zmáčknou tlačítko tak šlo až v okamžiku, kdy vás někdo vysadil. Pro podpoření myšlenky, že za takovou asistenci náleží podpora, vypadly navíc 2 láhve za cenu jedné. Ne nadarmo dostal automat název Friendship Machine.
Chcete poznat další kampaně značky podporující myšlenku sdílení štěstí? Najdete je v článku Coca-Cola inovuje prodejní automaty s pomocí moderních technologií.