Content First 2017 vám poradí, jak vylepšit firemní obsah
Červen bude ve znamení obsahového marketingu. Zajímají vás aktuální trendy? Příklady obsahu, který se opravdu povedl? Pokud byste rádi získali tipy od ostatních firem z oboru, pak nesmíte chybět 7. června na letošním ročníku konference Content First.
Podívejte se na náš výběr z programu:
YouTube kanál ŠKODA AUTO ČR získával v minulých letech průměrně 160 odběratelů za měsíc a jejich počet rostl spíše skokově, a to především vlivem marketingových kampaní. Dnes roste v průměru o více než 1 000 odběratelů měsíčně. A to díky tomu, že ve Škodě začali tvořit videobsah po vzoru úspěšných youtuberů. Právě videa bez produkčního pozlátka velkých reklamních spotů jim přinesla fanoušky, které jejich videa baví. A mimochodem také řadu oborových cen za nejlepší firemní obsah. O tom, jak uspět na největší videoplatformě, přijdou popovídat marketingový manažer ŠKODA AUTO, Tomáš Gregořica, a media strategist agentury Zaraguza, Peter Mižík.
Kolik kilo zvednete na bench? Ano, v kariéře marketéra to není tak podstatný údaj. Stejně byste se ale od chlapíků a holek z fitka měli inspirovat. Bodybuilding a fitness se za poslední dekádu vymanily ze škatulky odstrkovaných sportů s anabolickým stigmatem a staly se mainstreamem. A zcela zásadní roli v tom hraje obsah, který začali nejen špičkoví sportovci a prodejci suplementů, ale i trenéři a nadšení amatéři, publikovat na blozích, Instagramu a YouTube. Obsah, za nímž stojí tuny zvednutých činek a hektolitry vypitých proteinových nápojů, může být inspirací pro propagaci dalších sportovních odvětví, stejně jako pro značky z úplně jiných segmentů. Jako ochutnávku si dejte nejlepší hlášky enfant terrible české bodybuilding scény, Filipa Grznára. Kontext a mnoho jiných příkladů, které vás již tak nevyděsí, vám na místě dodá šéfredaktor Marketing Journalu a konzultant v agentuře Focus Agency, Petr Michl.
Tenisky jsou dnes ve stejné kategorii projevu společenského statusu jako mobilní telefon, pánské hodinky nebo luxusní kabelka. Svět tenisek se řídí vlastními pravidly, a tedy i Instagram Footshopu částečně popírá poučky o správném přístupu k této sociální síti. Jeho zákonitosti vám v prezentaci nazvané Instagram optikou sneaker světa prozradí Veronika Galíková, která vede sociální média ve Footshopu.
„Dobrovský den,“ pozdraví vás dnes srdečně e-maily od jednoho z největších českých knihkupectví Knihy Dobrovský. Proč by zrovna u něj měl být den jen dobrý, že? Na tuto nevyužitou příležitost, stejně jako na mnoho poznatků o zákaznících společnosti, přišli až lidé z Pábení. V prezentaci Maru Kortanové zazní, jak od základů změnili komunikaci značky Knihy Dobrovský. Řeč bude o obsahové strategii, copywritingu, postupech i interních materiálech.
„Dobro došlo!" tento vzkaz si přečtou všichni čtenáři, kteří si objednají duševní potravu z Knihy Dobrovský domů. Zdroj: Instagram
Na konferenci dále vystoupí:
Jakub Bůšek, Obsahová agentura │ Filip Černý, Kytary.cz │ Adam Ondráček, ADAMKONTRA │ Martin Selner, Autismus & Chardonnay │ Michal Schindler, Zonky │ Andrej Slivka, Annonce │ Adam Špina, TRIAD Advertising │ Jiří Vicherek, FENEK^^.
Na kompletní program, profily přednášejících a především na lístky na akci se podívejte na webu konference.