Czech Internet Forum 2017 nabídne marketing světových značek i pohled do světa influencerů

2. 10. 2017 | redakce
Jaké nejčastější chyby se dle Marka Bača objevují při práci se značkou, přístup McDonald’s k digitálu nebo práce ŠKODA AUTO v sociálních sítích na výkonových i brandových kampaní. To vše vás čeká na letošním ročníku CIF.



Zkušení marketéři, mediální odborníci, zástupce influencerů, pohled do světa českých youtuberů, marketing úspěšných značek jako McDonald's či ŠKODA AUTO i novinky z českých online médii. Tak nejen to čeká na účastníky konference Czech Internet Forum. Již dvanáctý ročník se koná ve čtvrtek 19. října tentokrát v Národním domě na Vinohradech.

V dnešní době, je marketing roztříštěný do dílčích specializací a pak může jednodušeji uniknout to zásadní. Proto se na letošním ročníku konference objeví zkušení marketéři a velcí stratégové. Jedním z nich je Josef Havelka. Ten založil v Česku reklamní agenturu Leo Burnett, stojí např. za kontroverzní reklamou pro Centrum.cz „Bobika“ a při jeho působení v čele marketingu v České spořitelně spatřili světlo světa Palečkovi.

Další velká osobnost, která se objeví je marketingová šéfka McDonald’s Ivana Šedivá. Ta spolu s ředitelem OMD Czech Petrem Nešpůrkem ukážou, jak se mění klasické přístupy u McDonald´s, aby fungovaly i v digitálu.

Jaké záludnosti číhají na značky uprostřed sociálních sítí prozradí Peter Mižík z agentury ZARAGUZA. Navíc ukáže, jak ve ŠKODA AUTO využívají sociální sítě nejen pro výkonové, ale i pro brandové kampaně.


ŠKODA AUTO využívá youtubera Pedra, ale zároveň patří mezi první české značky, které si vytvořily youtubery vlastní.

Jaké nejčastější chyby se objevují při práci se značkou řekne Marek Bačo z agentury MediaCom Praha. Chybět nebudou tipy, jak správně podpořit svoji značku.

V programu se nezapomnělo ani na svět influencerů a pod drobnohled se dostanou i čeští youtubeři. Jednou z „průvodkyní“ bude Food bloggerka roku 2016 Kateřina Saint Germain (ještě donedávna Lustigová), která prorazila se svým kulinářským a zážitkovým blogem My Cooking Diary. Její instagramový účet se aktuálně pyšní 105 tisíci sledujícími. O tom, jak se jí to podařilo a proč mají její Instasories takový ohlas, se podělí právě s účastníky konference.

Do světa českých youtuberů nahlédne Šárka Pálková z iDnes.cz. Ta totiž půl roku sledovala českou youtuberovou scénu. Díky tomu se jí podařilo zmapovat, jaké značky si youtubery platí, kolik se v tomto světě točí peněz a podělí se i o to, jak by se takové kampaně daly dělat lépe.

Kompletní program konference najdete na webu Czech Internet Fora.

To nejzajímavější z digitálního světa z úst ostřílených marketérů, mediálních expertů i “tech lidí” je připraveno na čtvrtek 19. října. Stačí se jen registrovat

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: