Digital Briefing 2014 aneb Online & Mobile Trends 2014

18. 11. 2013 | Petr Michl

Digitální marketing se neustále vyvíjí. Přijďte si proto poslechnout to, co nás čeká v příštím roce. Konference Digital Briefing 2014 aneb Online & Mobile Trends 2014 bude částečným ohlednutím za rokem minulým, ale především nastíní to, co teprve přijde. Chcete vědět, jaké nové digitální trendy nás čekají v roce 2014?  Jaká nová řešení budou využívat klienti a firmy?  Na obojí se pokusí odpovědět řečníci konference. Ta bude rozdělena do čtyř tematických bloků:

    • Big Picture – Trendy

    • Služby

    • Rychloobrátkové zboží

    • Kreativita



V úvodním bloku budou převažovat zahraniční řečníci. Melle Bos má dvanáctileté zkušenosti v oblasti interaktivní reklamy. Nyní působí jako Strategy Director agentury Blast Radius patřící do sítě Wunderman Group. Jeho prezentace se bude zabývat zákaznickým chováním a jeho změně způsobené novým vztahem lidí k technologiím. Nebude se ovšem jednat o další prezentaci výzkumu říkající, kolik procent obyvatelstva používá smartphony. MelleBos nastíní, jak se dá nová situace uchopit z pohledu marketingové agentury a jaké příležitosti „nová realita" přináší.

Sylvian Lierre nyní pracuje pro značku Philips v nizozemské centrále poté, co strávil více než deset let u mezinárodních reklamních agentur jako BBH, Ogilvy a Wieden+Kennedy. Dle něj je „digitál" něco překonaného. Žijeme v post-digitální době, kdy jsou extrémně úspěšné značky, které umí použít digitální technologie k tomu, aby lidem zprostředkovali zážitek ze „skutečného světa z minulosti". Jak na to? Především s pomocí důrazu na uživatelskou zkušenost.

Digitální posuny ve službách se týkají i těch největších. Své o tom řekne Online Manager pro ČEZ, Pavel Foršt, který představí zajímavé momenty online řešení zákaznického programu.
Náhled na Online Marketing 2014 z pohledu zadavatele poodkryje Online Acquisition & Media Manager z Equa Bank, Tomáš Veselý.
A to, že se s online musí kamarádit i telefonní operátoři potvrdí Online Marketing & Sales Manager z Telefónica O2, Dorota Kajfoszová.

Nejen alkohol na internetu

Poněkud v alkoholovém oparu se ponese blok o FMCG. Nejprve Digital Specialist  RÉMY COINTREAU CZECH/SLOVAKIA, Veronika Hromadová, představí způsob, jakým budují online tvář pro 30 alkoholových značek i to jak vypadá integrace online s klasickou offline kampaní. Součástí prezentace bude i Ukázka kampaně Aperol Spritz Letní kino, včetně propojení eventu s Facebook kampaní, zapojení Foursquare a komunity blogerů.

Pití piva je v česku fenomén a velice dobře se mu daří i v online prostoru. Internet Communication Manager pro Budějovický Budvar, Jakub Janoušek ukáže, co funguje v digitálním prostoru značkám Budvar a Pardál.

Case study o úspěších FMCG značek na sociálních sítích pak přednese Eliška Vyhnánková.

Únos kávovaru a treska bojující s jídlem z fast foodu

Znáte velkého Treska? Dle Rasťo Michalíka ze slovenské MUW Saatchi & Saatchi jde vytvořit i z šedivého důchodce populárního hrdinu. Tedy pokud máte dost odvahy. Důkazem toho je kampaň na tresku s majonézou. Kampaň pro tuto pochutinu vyhrála slovenskou reklamní soutěž Zlatý Klínec 2013 a dala tradiční součásti regálů slovenských obchodů s potravinami novou atraktivní tvář.

Kampaň s minimálním rozpočtem a velkým zásahem představí Creative Director z agentury Dark Side, Jan Havlíček. Únosem kávovaru, zrnitými videi s požadavky únosců a live streamem záběrů oběti čekající na svůj osud pod „destrukční gilotinou" se podařilo oslovit desetitisíce pijáků kávy mezi studenty – tedy skupinou, kterou tradiční marketing zaměřený na prodej kávovarů přehlíží.

Co čekat od Instagramu poví Filip Huněk. Instagram můžeme nahlížet jako budoucí prodlouženou ruku Facebooku. I tuto platformu lze používat pro marketingové účely. Představené případové studie ukážou jak.

Kdy: 5. 12. 2013 v 9:00 (registrace od 8:30)
Kde: kino Atlas, Sokolovská 371/1, Praha 8

Prohlédněte si kompletní program a registrujte se.

Cena pro prvních 100 přihlášených je 3900 Kč bez DPH.
Základní cena: 4900 Kč bez DPH.


 

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: