Dle Hornbachu může být zahrada kdekoliv. Vytvořil ji na obří reklamě na nároží
Nudná šedá křižovatka. Opuštěný, rzí prolezlý autovrak nebo stále tytéž schody do metra. Představte si je však postupně ponořené v nádherné svěží zeleni. Bohaté velké listy, překrásně barevné květy; svěžest, klid a pohoda ve fádním stereotypu nelehké doby. Zahrada může být kdekoliv. Pod námětem klíčového claimu nové kampaně Hornbachu je podepsána německá společnost Heimat, jeho kmenová agentura.
Největší reklamu tvoří prvek vznikající v reálném čase kampaně
Hlavní úlohu hraje v kampani spot. Jeho vizuální stránka je s ohledem na nulový voiceover impozantní. Centimetr po centimetru je na záběrech možno vidět začátek tvorby obrovské vertikální zahrady na do té doby nevýrazné fasádě domu u rušné křižovatky.
Výsadba této zahrady bude trvat devět dnů. Na konci bude nejen gigantická reklama společnosti Hornbach. Bude to především obrovská zahrada na jinak anonymní křižovatce.
V průběhu kampaně budou navíc v rámci evropských metropolí tvořeny další dočasné zahrady, které si pohrají se symboly odvrácené strany města; odstavené vraky aut, reklamní sloupy ale i vstup do metra. Na závěr budou všechny použité rostliny z jednotlivých projektů darovány místním obecně prospěšným společnostem.
Na plný plyn do zahradního ráje! Protože zahrada může být kdekoliv. Více zde: www.hornbach.cz/zahradakdekoliv
Zveřejnil(a) HORNBACH dne Pondělí 19. dubna 2021
„Touha po zeleni je nezlomná,“ říká Thomas Schnaitmann, brand manager německého Hornbachu, a dodává: „Naše kampaň konkrétně ukazuje, že místo pro zahrádku má každý. Může vzniknout všude, ať už vertikálně na velké stěně domu či jednoduše na balkoně.“
V České republice kampaň odstartovala v pondělí 19. dubna a poběží až do 16. května. V zahrnutých media typech najdeme nejdůležitější formáty – online, televizi i rádio. Samozřejmostí je in-store podpora v podobě brandingu a maximální využití vlastních profilů na sociálních sítích Facebook a Instagram.
Proměň betonovou džungli v zahradu. Protože zahrada může být kdekoliv. Více zde: www.hornbach.cz/zahradakdekoliv
Zveřejnil(a) HORNBACH dne Pátek 16. dubna 2021
Právě fanoušci na Facebooku a Instagramu měli unikátní příležitost vidět spot jako první, neboť součástí strategie byla mimo jiné i premiéra spotu pro fanoušky profilů společnosti Hornbach.
Kampaň: „Zahrada může být kdekoliv.“
Název spotu: „Zahrada může být kdekoliv.“
Agentura: HEIMAT, Berlin
Produkce: Liesel Filmproduktion GmbH
Režie: Jonas Schubert
Sounddesign: Loft Tonstudios GmbH
Kam dál?
Heimat Berlin vytvořil pro svého dvorního klienta celou řadu skvělých reklam. Podívejte se na ně v článku 8 nejlepších kampaní Hornbachu vzniklých ve spolupráci s agenturou Heimat.