Dnes se představí nový The Independent

20. 4. 2010 | ITO
Dnes se měli čtenáři možnost poprvé setkat s deníkem The Independent po relaunchi, který je dovršením úsilí jeho nového majitele ALexandera Lebeděva. Cílem bylo vytvořit titul, který by našel nové čtenáře a zároveň byl dostatečně přívětivý pro stávající. Redesign si měl také poradit s krizí a měl přilákat nové inzerenty.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Dnes se měli čtenáři možnost poprvé setkat s deníkem The Independent po relaunchi, který je dovršením úsilí jeho nového majitele ALexandera Lebeděva. Cílem bylo vytvořit titul, který by našel nové čtenáře a zároveň byl dostatečně přívětivý pro stávající. Redesign si měl také poradit s krizí a měl přilákat nové inzerenty.
Celý redesign řídila společnost Freuds PR, práce na něm podle dostupných informací trvaly téměř sedm měsíců. Simon Kelner, šéfredaktor titulu, popsal celou změnu v rozhovoru pro Media Guardian jako "radikální rozebrání celého titulu."
Spolu s novou podobou bude spuštěna také podpůrná kampaň, kterou navrhla agentura BMB Trevor Beattieho.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: