E-Business Forum 2013: Nezaostávejte za aktuálními trendy v internetovém podnikání

5. 9. 2013 | Petr Michl

E-commerce je jedním z mála segmentů české ekonomiky, který výrazně roste. V mnohém je to díky rychlostí inovací, které se v něm dějí. Pro ty, co chtějí být seznámeni s nejnovějšími trendy, tu je E-Business Forum, nejdůležitější odborná akce roku spojená s internetovým podnikáním, kterou pořádá nezávislá podnikatelskou sítí TUESDAY Business Network ve spolupráci s Asociací pro elektronickou komerci (APEK).

Na konferenci vystoupí řada zahraničních hostů, představí se nové zajímavé e-shopy, potřebnou inspiraci přinesou případové studie úspěšných i méně úspěšných, ale hlavním zaměřením konference je prodej a to jak dosáhnout ještě lepších výsledků, jaké nástroje k tomu využít a s čím raději neztrácet čas.

Mezi témata přednášek budou patřit například:

Základní kameny k vybudování úspěšného e-commerce byznysu – Ondřej Fryc (Internet Mall, a.s.)

Zkušený novinář a jeden ze spoluautorů projektu Motejlek.com, Petr Skočdopole, vyzpovídá významnou osobnost české e-commerce, generálního ředitele Internet Mall, Ondřeje Fryce. Ten byl v roce 2000 jedním ze tří spoluzakladatelů bilezbozi.cz, předchůdce MALL.CZ, a od té doby společnost řídí. Pod jeho vedením společnost vyrostla do pěti zemí a dosahuje v současnosti obratu přes 230 mil. eur. Ondřej Fryc se také zásadním způsobem podílel na získání kvalitních investorů (Intel Capital) pro MALL.CZ v roce 2008 a prodeji většinového podílu jihoafrické skupině Naspers v roce 2012. Otázky proto budou pochopitelně cílit především na to, jak podnikání na internetu rozjet úspěšně a pokud možno i ve velkém.

Zkuste se na zákazníka mile usmát – Jiří Štěpán (Etnetera)
Ptáte se proč? Protože tento virtuální úsměv vás odliší od anonymních odosobněných e-shopů vaší konkurence. Každý zákazník je jiný, každý má jiné potřeby. Stačí ale drobnosti, abychom eshop personalizovali tak, že působí stejně jako taktní a zkušený prodavač. Odhadne, co vás trápí. Odhadne jak tlustá je vaše peněženka, projeví lidskou účast s tím vedrem venku. Prostě zajistí, že se v obchodě cítíte příjemně a rádi se vracíte.

Jak efektivně rozdělit budget na výkonnostní marketing? – Jan Fencík (ACOMWARE)
Existuje vůbec takové ideální rozdělení? Jaký vliv hraje prodávaná komodita nebo stav vývoje e-shopu? Jak pracovat v plánování s novými možnostmi nákupu kampaní? Přijďte diskutovat o svých zkušenostech s plánováním rozpočtu.

Jak otextovat e-shop – Jana Moravcová (H1.cz)
Registrovat, do košíku, vybrat dopravu, koupit! Snadné, že? Nákupní proces může být cesta na pár vteřin, ale také informační peklo. Jak navigovat kupujícího lépe než na rallye Dakar? Jak se v tom nezamotat a který long-tail vám zvedne konverze o desítky procent?

Mobilní strategie v e-commerce – Eva Štípková (Inmite)
Jak jít současným spotřebitelským trendům naproti a jak je prakticky promítnout do vašich mobilních strategií.


Přednášky ve velkém sále budou od 11 hodin doplňovat paralelní prezentace a workshopy v malém sále. Jejich ambicí je přinést co nejvíce praktických informací ve stylu „jak na to".

Tomáš Sedláček ze společnosti Gemius a Martin Sýkora z 4home ukáží případové studie největšího prodejce léků na českém trhu a populárního e-shopu s bytovými doplňky. Jejich cílem je ukázat, jak přilákat zákazníky do e-shopů a jak zvýšit zisky.

Z nezdarů by se měl člověk poučit. Mnohem pohodlnější je ale učit se z chyb jiných a sám je pak nedělat. I proto vystoupí Otto Kočí ze společnosti B2M.cz s prezentací ePoptávka.cz - Jak jsme neuspěli v zahraničí a jak nedělat expanze do zahraničí? V ČR zavedenou službu se snažili uvést i v zahraniční, konkrétně na trzích Rumunska, Ukrajiny, Německa, Rakouska, Polska, Maďarska. Některé pokusy nadále existují, jiné byly neúspěšné, další katastrofické. Prezentace vysvětlí, jak se vyvarovat základním chybám při vstupu do jiné země, jak expandovat chytře a efektivně.

UX designer a conzultant Jan Kvasnička napoví, jak na zvyšování konverzního poměru prakticky. V přednášce se dostane od smýšlení českého člověka o konverzním poměru přímo k praktickým ukázkám a příkladům, bez zbytečné omáčky okolo. Častokrát velice malý detail dokáže konverzní poměr ovlivnit opravdu významně.

Vše říkající název Copy pro direct mail - jak na to? patří prezentaci známého copywritera Otty Bohuše. Emaily prodávají, tedy jen ty dobré. A odlišení těch dobrých od špatných často stojí právě na textaci.

Máte e-shop? Nebo zvažujete, že se do něj pustíte? Tato konference je dělaná přímo pro vás. Koná se již 23. září v prostorách klubu SaSaZu.

Prohlédněte si kompletní program a profily přednášejících.
Registrovat se můžete ZDE.

 

Štítky dokumentu: E-Commerce Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: