E-Business Forum 2017 se zaměří na zahraniční trh

6. 9. 2017 | Milada Zemanová
Plánujete expandovat do zahraničí, obměnit sortiment nebo pozměnit strukturu firmy? Tomáš Čupr z Rohlik.cz, Iveta Kutišová z IKEA Česká republika, Tomáš Braverman z Heureka Shopping, Štěpán Jandl z Feedo, a další experti vám na tyto otázky odpoví.

Již 25. září 2017 se koná devátý ročník konference E-Business Forum. Můžete se těšit na řečníky z úspěšných českých i zahraničních firem, kteří se s vámi podělí o své know-how. Touto celodenní akcí budou provázet moderátoři Pavlína Louženská z 2FRESH a Matěj Novák z CPEx.

Na účastníky bude ve dvou sálech čekat celkem 20 přednášek, mezi kterými nebude chybět ani stále častěji komunikované GDPR.

Konferenci v hlavním sále zahájí CEO Heureka.cz a Heureka.sk, Tomáš Braverman, se svou přednáškou Vydělám expanzí na zahraniční trh? V ní se zaměří na obchodní potenciál zahraničních trhů, především nabídku produktů v rámci kategorií a jejich rozdílnou cenovou hladinu v jednotlivých zemích. Řeč přijde i na roli cenových srovnávačů, rozdílnost jednotlivých trhů a zákaznického chování.

Zajímavou přednášku bude mít i Vít Endler, Executive chairman a General manager, pro MALL.pl. Ve své přednášce Expanze e-commerce v regionu CEE poradí, co je potřeba při expanzi na trhy CEE brát v úvahu a jaké jsou odlišnosti jednotlivých trhů.

Zakladatel společností Slevomat.cz, DameJidlo.cz a Rohlik.cz, Tomáš Čupr, vám předá spoustu užitečných informací během své přednášky Rychlý růst správně. Zkušenosti a varování ze tří raketově rostoucích firem.

Vít Horký, Co-founder a CEO v Brand Embassy Ltd., se zaměří na to, Jak ztrojnásobit produktivitu a zvýšit prodeje skrze zákaznickou péči. V této přednášce se mimo jiné dozvíte odpovědi na otázky: Jak Alibaba poskytuje zákaznickou péči ve více než osmi zemích přes sociální sítě? Jak lze využít video chat, Facebook Messenger nebo chatbot v zákaznickém servisu? A další.

A pokud vás více zajímají marketingové informace, pak si jistě nenechte ujít přednášku Marketingové nástrahy při zahraniční expanzi. Ta na příběhu největšího českého e-shopu s dětským zbožím Feedo ukáže taktiky marketingového plánování, priority i bariéry při vstupu na zahraniční trh.

Petra Plemlová založila e-shopy unuodesign.cz a unuo.cz, které se zaměřují na prodej designové metráže a výrobu dětského oblečení. Původně učitelka mateřské školy, nyní vlastní firmu s 30 zaměstnanci a obratem přes 30 milionů korun ročně. To vše zvládla bez investora a cizího kapitálu. A své tipy vám předá během přednášky Z nuly na 100 s pětistovkou.

Mezi dalšími přednášejícími bude například Jan Vraný z Googlu, Martin Strauch ze Citibank Europe plc, David Vurma z ACOMWARE a mnozí další.


Více informací o konferenci a celý program najdete na webu konference.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: