EasyJet startuje kampaň pro Evropu

26. 8. 2011 | JCHO
Nízkonákladové aerolinky EasyJet začínají novou reklamní kampaň do které investují 50 milionů liber. Chtějí v ní přesvědčit, že nejsou zaměřeni jen na cenu, ale na spojování lidí.

Nízkonákladové aerolinky EasyJet začínají novou reklamní kampaň do které investují 50 milionů liber. Chtějí v ní přesvědčit, že nejsou zaměřeni jen na cenu, ale na hlavně spojování lidí. Kampaň vytvořená agenturou VCCP bude spuštěna 1. října a bude probíhat především ve Velké Británii, Francii, Itálii, Španělsku, Švýcarsku a Německu.

Hlavním motem celé kampaně bude "Where are you going?" a společnost bude chtít ukazovat zajímavé momentky ze všech možných dovolených. Jakmile bude kampaň spuštěna, budou podporováni i cestující aby své fotky připojili.

Pro EasyJet bude takovýto druh reklamy novinkou, doteď se zaměřovali pouze na propagaci své nízké ceny a na boj se svým hlavním konkurentem, společností Ryanair. Na přelomu roku 2011 ale do EasyJetu přišel bývalý marketingový ředitel automobilky Audi Peter Duffy a s ním přichází změna.

Zdroj: marketingmagazine.co.uk


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: