Energit se snaží relaunchovat na Facebooku

25. 6. 2010 | ILE
Vitamínový doplněk Energit od zlínské společnosti Vitar, známý především jako přípravek pro povzbuzení pozornosti, chystá realunch. Nově chce do skupiny svých zákazníků získat také mladé ve věku 16 - 35 let. Stěžejní část relaunche tak probehne skrze Facebook.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Vitamínový doplněk Energit od zlínské společnosti Vitar, známý především jako přípravek pro povzbuzení pozornosti, chystá realunch. Nově chce do skupiny svých zákazníků získat také mladé ve věku 16 - 35 let. Stěžejní část relaunche tak probehne skrze Facebook.

„Chtěli jsme celkově oživit naši tradiční značku a více jí přiblížit mladší cílové skupině, proto jsme jako výchozí bod kampaně zvolili Facebook,“ představuje základní princip kampaně Miroslav Sadílek.

„V kampani využíváme vzestupu zájmu o sociální sítě, kde se koncentruje naše rozšířená cílová skupina,“ komentuje netradiční postup kampaně Petr Frey z FreyConsulting, která připravila koncept relaunche. „Energit tak programově odstupuje od standardních forem online komunikace.“

„V hlavní roli celé marketingové kampaně je příběh Lemura, nového maskota produktu, který uteče ze zoo. Okolo tohoto příběhu je vyvoláván nejrůznější buzz všemi možnými podpůrnými praktikami. To zajišťuje Lemurovi dostatečnou pozornost i počet fanoušků,“ představuje princip kampaně na sociálních sítích Lukáš Kořínek z agentury Phomedia, která se taktéž podílela na tvorbě konceptu. „Naše marketingové aktivity jsou následně podpořeny dalšími nástroji jako je zapojení do herních příběhů virtuálních her, kdy jsou ukázány přimé efekty Energitu na virtuálních postavách. Následně pracujeme s několika podpůrnými mechanikami, jako jsou facebook kvízy nebo flashová hra.“

Součástí inovativní kampaně je i zasílání videoklipu s Lemurem prostřednictvím bluetooth v supermarketech.

„Prostřednictvím nabídnutých služeb na Facebooku, internetových a mobilních stránkách se budeme snažit sdružovat tuto komunitu na takzvaných Energit místech,“ pokračuje Petr Frey. „Chceme našimi kroky začít pomalu budovat propojující vztah mezi těmito aktivitami, aby Energit časem nechyběl v kapse při žádné pořádné akci nebo výkonu.“


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: