Etarget spouští novou funkcionalitu, chystá se na podnikatelské Vánoce.
Logo Etarget, zdroj: www.etarget.cz |
Etarget dnes zpřístupnil nové funkce, které uživatelům zjednoduší správu jejich reklamy. Změny uvedla reklamní síť v souvislosti s nadcházející sezónou vánočních nákupů, na kterou se podnikatelé a marketéři v těchto dnech začínají připravovat. Reklamní síť Etarget vylepšila navigaci, zjednodušila design a uvedla vícero změn, které mají pomoci podnikatelům a marketérům zvýšit tržby během nejbližšího období vánočních nákupů.
„Z každoročních statistik je vidět, že nákupní aktivita lidí pomalu roste již koncem října. Změny v našem systému mají pomoci podnikatelům a marketérům podchytit nadcházející sezónu správnými marketingovými nástroji , protože na přípravu mají již necelý měsíc,“ sděluje Alexandra Serdahelyová, produktový manager společnosti Etarget. „Samozřejmě, změny nejsou zavedené jen pro tuto vánoční příležitost, pomohou klientům dlouhodobě i mimo sezóny vánočních nákupů."
Kromě změny designu přinesl Etarget také nové statistiky kampaní klienta v jednoduchém grafickém provedení. Zjednodušeně lze také zadávat odkazy a klíčová slova.