Etarget spouští novou funkcionalitu, chystá se na podnikatelské Vánoce.

6. 10. 2010 | RaTP
Etarget dnes zpřístupnil nové funkce, které uživatelům zjednoduší správu jejich reklamy. Změny uvedla reklamní síť v souvislosti s nadcházející sezónou vánočních nákupů, na kterou se podnikatelé a marketéři v těchto dnech začínají připravovat. Reklamní síť Etarget vylepšila navigaci, zjednodušila design a uvedla vícero změn, které mají pomoci podnikatelům a marketérům zvýšit tržby během nejbližšího období vánočních nákupů.

Logo Etarget, zdroj: www.etarget.cz

Etarget dnes zpřístupnil nové funkce, které uživatelům zjednoduší správu jejich reklamy. Změny uvedla reklamní síť v souvislosti s nadcházející sezónou vánočních nákupů, na kterou se podnikatelé a marketéři v těchto dnech začínají připravovat. Reklamní síť Etarget vylepšila navigaci, zjednodušila design a uvedla vícero změn, které mají pomoci podnikatelům a marketérům zvýšit tržby během nejbližšího období vánočních nákupů.

„Z každoročních statistik je vidět, že nákupní aktivita lidí pomalu roste již koncem října. Změny v našem systému mají pomoci podnikatelům a marketérům podchytit nadcházející sezónu správnými marketingovými nástroji , protože na přípravu mají již necelý měsíc,“ sděluje Alexandra Serdahelyová, produktový manager společnosti Etarget. „Samozřejmě, změny nejsou zavedené jen pro tuto vánoční příležitost, pomohou klientům dlouhodobě i mimo sezóny vánočních nákupů."

Kromě změny designu přinesl Etarget také nové statistiky kampaní klienta v jednoduchém grafickém provedení. Zjednodušeně lze také zadávat odkazy a klíčová slova.

Štítky dokumentu: SEO

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: