Facebook otevře Stories i pro Stránky

17. 10. 2017 | Petr Michl
Začne už někdo používat na Facebooku Stories? Brzy budou otevřeny i pro Stránky.



Instagram Stories se lidé ze začátku vysmívali jako pouhé kopii Snapchatu. Poté, co je uživatelé začali upřednostňovat před originálem, se smát přestali. O Stories na Facebooku to zatím říct nejde. Změně stavu má napomoci jejich otevření pro Stránky.

Stories (Příběhy) dostupné 24 hodin od své publikace dlí v kružnicových náhledech nad news feedem a v záplavě příspěvků se tak neztratí. Přesto je lidé příliš nepoužívají. Facebook zastává při komercionalizaci svých nových prvků obvykle opatrný přístup. Nejprve se snaží o to, aby je uživatelé vzali za vlastní. Až poté, co jsou běžnou součástí jejich komunikace na konkrétní platformě, dovolí si do nich pustit komerční obsah. Takto to bylo i v případě Instagram Stories.

Stories na Facebooku byly prvně otevřené jen uživatelům a to pouze s viditelností pro přátele. V srpnu rozšířilo největší sociální médium možný dosah Příběhů i na followery uživatelů doufaje, že vše nakopnou influenceři. Ani to se zatím výrazně nestalo, a tak nyní Facebook Stories umožní publikovat i značkám.



Produktová manažerka Facebooku Amy Sun uvedla pro Techcrunch:

„Naslouchali jsme naší komunitě a spolupracovali jsme na tom, aby vytváření Stories na Facebooku bylo rychlé, zábavné a jednouché. Během příštího měsíce budou schopny Stránky vytvářet Stories a sdílet je s lidmi, co je sledují.“

Zatím přitom nebude možné zaplatit si lepší viditelnost příběhů propagací. Upřímně to ale není příliš potřeba. V řádku Stories není obvykle příliš nabito. O to větší příležitost to je pro značky, kterým jinak organický dosah příspěvků dlouhodobě padá.

Zdroje: Techcrunch , Smart Company

Štítky dokumentu: Facebook Instagram

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: