Facebook přichází s Creative Guidance Navigator. Inspiruje k lepším reklamám
Trocha inspirace nikoho nezabila. A platí to rozhodně i pro to, jak dělat reklamy na Facebooku. Přímo v Menlo Parku se rozhodli svým inzerentům pomoci, a to s landing page Creative Guidance Navigator, v českém (a poněkud otrockém) překladu pak nese název „Průvodce tipy k obsahu“.
Na ní si můžete projít úspěšné kreativy od jiných značek. Zobrazení můžete filtrovat dle formátu reklamy, regionu, odvětví a dalších kritérií, čímž můžete zvýšit relevantnost ukázek. Primární náhled vychází z poučení vyplývajících z výzkumů. U nich naleznete i podrobnější případové studie přibližující související kampaně ve větším detailu.
Facebook například radí, že zájem o značku se buduje „pocitem blízkosti“. A ten podpoříte větší frekvencí reklam, ideálně těch „in-streamových“, tedy video reklam. U této rady je poté přímo rozcestník nabízející představení samotného formátu, relevantní případovou studii a doplňující informace k in-stream reklamám.
Jde o relativně malou podstránku v rámci ekosystému „Facebook for Business“. Rozhodně ovšem stojí za návštěvu. Minimálně se dozvíte, že všechno již víte. Pravděpodobněji vám ale některé ze zmíněných rad a případových studií pomohou vaše kampaně vylepšit.