Facebook přidává pixel do Skupin
Facebook pomalu zpřístupňuje pixel pro Skupiny, který má umožnit marketérůmsledovat uživatelovo chování poté, co klikl na příspěvek. Tento nástroj tak bude dalším důvodem, aby se inzerenti více zaměřili na Skupiny, vzhledem k tomu, že se uživatelský růst z news feedu zpomalil.
Řada marketérů uvádí, že v rámci spravovaných Skupin vnímá vysoký engagement. Těžko si ovšem ospravedlňují, proč by se na ně měli soustředit, když nabízely omezené možnosti reklamy a měření. A právě toto by měl změnit nový pixel.
„Vytváření komunity kolem značky nebo produktu umožňuje marketérům vytvářet loajální fanoušky a ambasadory," uvedl Chris Mikulin, digitální stratég v Calder Bateman, a doplnil: „Je to nový marketing. Facebook Skupiny jsou jedním z nejjednodušších a nejlepších způsobů, jak toho dosáhnout."
Doposud byl pixel k dispozici na Stránkách a mluvčí Facebooku se k jeho updatu vyjádřil následovně:
„V loňském roce jsme spustili přehledy pro Skupiny coby způsob, jak pomoci správcům vidět metriky týkající se růstu, aktivity a členství ve svých Skupinách. Nyní tyto statistiky rozšiřujeme a propojení s pixelovou reklamou jim umožní pochopit, jak členové ve Skupině dále reagují na jejich webové stránky.”
Jak bude pixel zobrazovat výsledky, můžete vidět na obrázku níže.
Zdroj: Facebook
Pixel bude ovšem k dispozici pouze Skupinám, které mají více než 50 členů. U velkých Skupin na Facebooku by pixel mohl pomoci například s organizováním událostí nebo s cíleným rozesíláním zpráv podle místa nebo demografie.
Výsledky z tohoto pixelu budou ovšem dostupné pouze ve zmíněných statistikách Skupin (Group Insights) a nebudou se zobrazovat ve správci událostí (Events Manager) ani správci reklam (Ads Manager).