Facebook rozeslal tisícovce agentur balíček kreativních hracích karet

23. 2. 2016 | Petr Michl
Jednoduše závidíme!

 

Facebook je známý tím, že s běžnými uživateli příliš nekomunikuje. Při jejich počtu to by bylo možné jen za cenu velmi vysokých nákladů. Na druhou stranu si ale Facebook váží inzerentů s velkými rozpočty a také významných agentur, které jim je pomáhají spravovat. Dokazuje to i jeho nový koncept hravých balíčků karet, které mezi ně rozeslal.

1 000 vyvolených agentur získalo balíček hracích karet plný cenných údajů o chování uživatelů a jejich zájmech — ocitl se tak na nich Santa, rapper Jay Z, ale i třeba John Snow ze Hry o trůny.

Balení byla personalizována pro každou agenturu, obsah se lišil podle zemí. K speciální britské verzi byla vytvořena i francouzská, španělská a italská. Kreativní dárek vytvořený londýnskou společností Human After All byl pro příjemce milým překvapením a zároveň formou poplácání po ramenou.

Mrzí vás, že takový balíček nepřišel také vám? Přimějte vaše klienty, ať začnou za facebookovou reklamu utrácet miliony dolarů. Mezitím si v galerii níže můžete prohlédnout, o co přicházíte. Kliknutím na obrázek ho zvětšíte.

Zdroj: CreativeBloq

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: