Facebook ukončuje Reach Generator – nástroj pro dosažení většího množství fanoušků stránky

17. 9. 2012 | PeMi
Reach Generator měl přivést příspěvkům stránek větší množství fanoušků. Nyní bude zrušen.

Reach Generator byl představen v únoru tohoto roku. Příspěvek facebookové stránky vidí průměrně jen 16 procent jejích fanoušků, tento placený facebookový nástroj měl zařídit viditelnost příspěvků až u 75 procent z nich. Jeho nevýhodou ovšem bylo, že byl určen jen prémiovým reklamním zadavatelům a jeho objednání nešlo provést samostatně, kampaně musely být objednány přes zástupce Facebooku.

Nedávno uvedené placené příspěvky (Promoted Posts) nicméně otevřely možnost propagovat své příspěvky všem stránkám bez prostředníků. Mluvčí Facebooku k tomu pro portál AllFacebook řekl: „Zjednodušujeme naše nabídky zadavatelům reklamy. Ti nyní mohou dosahovat svých cílů i skrze Promoted Posts, medávno spuštěný nástroj, jenž dává podnikům zvýšenou flexibilitu k tomu si samostatně vybrat příspěvky, které chtějí zviditelnit v news feedu.“

Zrušení Reach Generator je tak logickým krokem, jenž umrtvuje nástroj, který se stal duplicitním a s drahou obsluhou. Budoucnost placených příspěvků je v tuto chvíli o poznání jasnější. Testuje se dokonce i to, že by se daly cílit i mimo bázi fanoušků stránky.

 

Doporučení redakce: Ztrácíte se už v tom, co dělá jaký reklamní nástroj na Facebooku? Připomeňte si uvedení zmíněných nástrojů našimi články: Reach Generator, Promoted Posts.

Zdroj: www.allfacebook.com
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: