Facebook vede žebříček příjmů z online displej reklamy v USA, Google to chce změnit do roku 2013
                27. 2. 2012
                | PeMi
              
              Facebook má jako č.1 v příjmech z online displej reklamy v USA jen malý náskok, Google ho může brzy dohnat. 
              Facebook vede ve výši příjmů na poli online displej reklamy se 14 % podílem na americkém trhu, Google na něj ale ztrácí s 13,8 % pouhé dvě desetiny. Podle portálu eMarketer se zmíněných 14 % rovná částce 1,73 miliardy dolarů.

eMarketer se odhodlal i k prognózám. Dle nich se udrží Facebook v dané kategorii na špici ještě v letošním roce, ale ten příští by se již do vedení měl dostat Google. Přiložený graf dokládá předpokládaný pokles příjmů u AOL i Yahoo.

V jiné zprávě eMarketer odhaduje zvýšení celosvětových reklamních příjmů Facebooku na více než 5 miliard amerických dolarů tento rok, v roce 2014 by pak měly přesáhnout 7 miliard.
Zdroje: www.marketingland.com, www.emarketer.com

 
                         
                       
                         
 
 
