Facebookové představil responsivní reklamy. Bude nově vybírat z několika textových variant
Stává se vám, že si pro reklamu vymyslíte několik variant titulků a popisů a pak nevíte, kterou z nich zvolit. U facebookových reklam vás toto už nebude muset trápit. Nový nástroj s názvem Multiple Text Optimization (Optimalizace více textů, pozn. redakce) bude umožňovat vytvoření několika textů, ze kterých bude Facebook vybírat nejvhodnější kombinace, které zobrazí jednotlivým uživatelům.
Zdroj: Marketing Land
Tento nástroj bude v průběhu následujících týdnů dostupný všem inzerentům a před spuštěním reklamy si budou moci prohlédnout, jak Facebook jednotlivé texty zkombinuje. Vzhledem k tomu, že bude Facebook potřebovat realizovat hned několik testů, aby zjistil, které kombinace tedy fungují nejlépe, můžeme očekávat, že bude potřeba pro tento typ reklamy vymezit vyšší finance než u jiných typů inzerce.
Zdroj: Marketing Land
Dle vyjádření Facebooku pro Marketing Land budou k dispozici reporty s obecnými informacemi o tom, jak si daná reklama vede. Ale nemělo by v nich být uvedeno, která kombinace si vede nejlépe, apod. Reporty tedy budou spíše obecného rázu.
Obdobnou funkci jste mohli zaregistrovat v loňském roce, když Google spustil své responsivní reklamy. Multiple Text Optimization od Facebooku je tak další ukázkou zapojování strojového učení do reklamního prostředí.
Zdroje: Marketing Land, SocialMediaToday