Fair Trade pronikl do sněmovny

4. 1. 2010 | TMJ
Síla značky Fair Trade v ČR se znovu projevila. Výrobky s označením Fair Trade, které je symbolem takzvaného spravedlivého obchodu, se stále více dostávají do povědomí tuzemských spotřebitelů. Podle průzkumu agentury NMS z loňského roku se s výrobky Fair Trade setkalo více než 43% tuzemských respondentů. Nyní si jich všimla i poslanecká sněmovna.

Fair Trade

Síla značky Fair Trade v ČR se znovu projevila. Výrobky s označením Fair Trade, které je symbolem takzvaného spravedlivého obchodu, se stále více dostávají do povědomí tuzemských spotřebitelů. Podle průzkumu agentury NMS z loňského roku se s výrobky Fair Trade setkalo více než 43% tuzemských respondentů. Nyní si jich všimla i poslanecká sněmovna. Tři roky po biobagetách tak do sněmovního bufetu přichází Fair Trade káva. Respektive je vše připraveno k tomu, aby přišla, přestože se o datu jejího uvedení ještě konkrétně nehovoří.
Za vším stojí iniciativa sněmovního kancléře Petra Kynštetra, který navázal na snažení Ondřeje Lišky, jež dostal do sněmovny první biovýrobky.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: