Ford vytvořil hi-tech kolébku, která uspí dítě jako jízda v autě

11. 4. 2017 | Petr Michl
Usne vaše malé dítě pokaždé při jízdě autem? Díky Fordu může „vyrážet na cesty" i v postýlce stojící doma.

 


Uspávání malých dětí může být obtížné. Na některé kupodivu působí uklidňujícím dojmem jízda v autě. Španělská pobočka Fordu se rozhodla, že právě pro takové děti vytvoří kolébku, která bude projížďku autem imitovat.

Kolébka s designem inspirovaným kultovními modely Ford vydává tlumený zvuk motoru, LED světla v jejích bocích mohou imitovat pouliční světla a podložka, na níž dítě spí, se mírně houpe, stejně jako se to děje s autosedačkou položenou v autě. Ostatně právě imitace jízdy autem se může vztahovat na konkrétní vůz. Byla vyvinuta také aplikace, s níž mohou rodiče spojit vlastní auto s kolébkou tak, aby se vrněla a klepala přesně tak, jak je dítě zvyklé.

Kde si něco takového můžete pořídit? Máme špatnou zprávu. Nápad na hi-tech kolébku nazvanou The Max Motor Dreams sice není aprílovým žertem,  ale stále se jedná od tzv. PR stunt. Věc vytvořenou k upoutání veřejnosti, ideálně s přidáním nějakého poselství. Tím v tomto  případě je svázanost Fordu s moderními technologiemi. Automobilka se v posledních letech snaží profilovat výrazně jako značka, která není jen o výrobě aut, ale o dopravě z místa A do místa B v obecnější rovině. Přečtěte si o tom více v článku Ford otevírá v New Yorku centrum mobility. Ukazuje veřejnosti svou představu o budoucnosti dopravy.

 

Kam dál? 

S uklidňující moto kolébkou nepřišel Ford jako první. Prvního dubna před 3 lety ji jako šprým představilo BMW. Letos pak německá automobilka na Apríla vyrukovala s psím pelechem, který chlupáčovi imituje jízdu autem s hlavou vystrčenou z okna.

Podívejte se na to v našem přehledu aprílových žertíků značek pro rok 2017.  

Štítky dokumentu: Online PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: