Fotbalista smazal 90 000 followerů kvůli reklamní kampani
Smazat ze svého účtu na sociální síti všechny fanoušky? Noční můra jakéhokoli správce či majitele účtu na Facebooku, Twitteru, Instagramu a všech ostatních sítích. Našel se ale “blázen”, který to udělal vědomě a dobrovolně.
Argentinská fotbalová hvězda, která momentálně kope za Boca Juniors, Juan Manuel Martinez smazal přes devadesát tisíc svých followerů na Twitteru. Udělal to kvůli reklamní akci pro Nike. S claimem, že si chce své fanoušky znovu zasloužit a hrát každý zápas jako by to bylo poprvé, se mu již podařilo získat třetinu z původního počtu zpátky.
Byl to ale docela riskantní krok, přeci jen není jisté, jestli se mu fanoušci opět vrátí. Je možné, že budou příliš otrávení z toho, že je někdo nutí opakovat akci, kterou už v minulosti provedli a ani by je nenapadlo, že je bude chtít někdo mazat. Druhou možností je dokonce i to, že si někteří fanoušci ani nemusí všimnout, že už od Martineze žádné zprávy nedostávají. Třeba tak získá Martinez nové followery, jen opravdu není jisté, jestli se mu podaří získat zpět i ty staré.
Tato akce je tematicky provázaná i s předchozí kampaní společnosti Nike v Argentině pro klub Boca Juniors. Televizní spot Baptism, ve kterém dlouholetí hráči klubu Boca Juniors (tedy vlastně Boca Seniors) podstupují tradiční rituál pro zelenáče - a dělají si dost děsivý sestřih. Na důkaz toho, že patří ke klubu a pořád se cítí jako při prvním zápase.
Zdroj: www.adweek.com