Fotbalista smazal 90 000 followerů kvůli reklamní kampani

27. 8. 2013 | Bednářová Daniela
Vypadá to docela kontraproduktivně. Kvůli reklamní kampani smazal argentinský fotbalista všechny svoje followery na Twitteru.

Smazat ze svého účtu na sociální síti všechny fanoušky? Noční můra jakéhokoli správce či majitele účtu na Facebooku, Twitteru, Instagramu a všech ostatních sítích. Našel se ale “blázen”, který to udělal vědomě a dobrovolně.

Argentinská fotbalová hvězda, která momentálně kope za Boca Juniors, Juan Manuel Martinez smazal přes devadesát tisíc svých followerů na Twitteru. Udělal to kvůli reklamní akci pro Nike. S claimem, že si chce své fanoušky znovu zasloužit a hrát každý zápas jako by to bylo poprvé, se mu již podařilo získat třetinu z původního počtu zpátky.

Byl to ale docela riskantní krok, přeci jen není jisté, jestli se mu fanoušci opět vrátí. Je možné, že budou příliš otrávení z toho, že je někdo nutí opakovat akci, kterou už v minulosti provedli a ani by je nenapadlo, že je bude chtít někdo mazat. Druhou možností je dokonce i to, že si někteří fanoušci ani nemusí všimnout, že už od Martineze žádné zprávy nedostávají. Třeba tak získá Martinez nové followery, jen opravdu není jisté, jestli se mu podaří získat zpět i ty staré.

Tato akce je tematicky provázaná i s předchozí kampaní společnosti Nike v Argentině pro klub Boca Juniors. Televizní spot Baptism, ve kterém dlouholetí hráči klubu Boca Juniors (tedy vlastně Boca Seniors) podstupují tradiční rituál pro zelenáče - a dělají si dost děsivý sestřih. Na důkaz toho, že patří ke klubu a pořád se cítí jako při prvním zápase.

Zdroj: www.adweek.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: