Fotky do reklam na Facebooku si můžete vybrat zdarma z databáze Shutterstocku
Vybrat tu správnou fotku k reklamě. To je jeden z nejdůležitějších úkolů a často i pěkná svízel, která může navíc stát u placených fotobank pěkných pár dolarů. Z jednou z největších z nich nyní uzavřel Facebook partnerství. A z dohody s Shutterstock budou těžit hlavně správci reklam, od příštího týdne si totiž mohou přímo při nastavování reklam v rámci největšího sociálního média vybrat i nejvhodnější fotku z databází Shutterstock. Další novinkou bude i možnost vybrat si pro jednu reklamu až 6 fotek najednou.
Při výběru snímků je půjde filtrovat dle tematického zařazení a možné bude samozřejmě i klasické vyhledávání. Zásadním vylepšením je ovšem i možnost vybrat si na jednu reklamu až 6 fotografií (ať už z Shutterstocku, z vlastních zdrojů nebo kombinací obojího). To značně zjednoduší testování. Půjde rychle zjistit, který obrázek generuje nejvyšší konverze, a méně účinné varianty vypnout. Tyto změny ukazují, že se sice Facebook snaží různými úpravami algoritmů a změnami posunout co největší masu uživatelů do řad inzerentů. Zároveň má ale zájem na tom, aby reklamy byly účinné a jejich správa co nejjednodušší. I proto nedávno Facebook značně zpřehlednil nabídku svých reklamních formátů. Partnerství se Shutterstockem je ovšem pro reklamní správce dosud nejšťastnější novinkou.
Mimořádně nabitý blogový příspěvek na Facebook for Business popsal i další novinky týkající se správců facebookových stránek z mobilních aplikací pro Android a iOS (nejnovější verze naleznete v lincích - pozn. red.). Ti by již nyní měli mít možnost přidat k jednomu příspěvku několik fotografií najednou. I z aplikací budou také moci měnit správcovská práva.