Globální PR podle ICCO odolalo krizi

21. 5. 2010 | TAM
Znovu a znovu se potvrzuje, že public relations je jedním z nejstabilnějších prvků marketingové komunikace. Nově to stvrzuje i zpráva 2010 ICCO World Report, která mimo jiné přinesla informaci, že globální PR nebylo krizí oslabeno.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Znovu a znovu se potvrzuje, že public relations je jedním z nejstabilnějších prvků marketingové komunikace. Nově to stvrzuje i zpráva 2010 ICCO World Report, která mimo jiné přinesla informaci, že globální PR nebylo krizí oslabeno.
Zjednodušeně se dá říci, že až na nejsilnější trhy (Velkou Británii a USA, kde byl loni zaznamenán meziroční pokles 5 % a Rusko, které kleslo o 15 %), rostlo PR raketovou rychlostí. V Brazílii se v roce 2009 konal 20% nárůst, Norsko a Irsko zaznamenalo 9% zvýšení, Portugalské PR pak posílilo 8 %.
Zajímavá čísla pak vykazují pevninské státy EU. Německo, Itálie, Švýcarsko a Francie hlásí více méně vyrovnaný rok, podobně na tom je i Česká republika. Tyto trhy také zaznamenaly větší nárůst investic do PR ze strany korporací.
Zpráva také popisuje očekávaný růst v letošním roce. Kromě Spojeného království, které má dále pětiprocentně klesat a USA, která bude stagnovat, se dá napříč trhem očekávat  procentuélně dvojciferný růst.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: