Google+ spouští embedované příspěvky

10. 9. 2013 | Petr Michl
Google+ nově umožňuje vkládání příspěvků na jiné weby, posiluje i authorship program snadnější cestou pro spárování článků s profily autorů.

Pokud mluvíme o kopírování mezi sociálními médii, v poslední době to je především o Faceboku, který čím dál tím víc některými funkcemi připomíná Twitter. Nyní se v tom samém kontextu můžeme zmínit i o Google+, který nově zavádí možnost vložit příspěvky ze sociální sítě na jiné weby. Jde tedy o funkci, kterou má Twitter dávno a Facebook ji uvedl na konci srpna.

I v tomto případě by vložené příspěvky měly být plně interaktivní, uživatelé budou moci udělit svůj +1, vložit komentář nebo sledovat autora příspěvku. Vkládání půjde přes vložení embedovacího kódu po kliknutí na funkční tlačítko v pravém horním rohu příspěvku. Nová funkce byla testována s řadou médií a od včerejška by již měla být spuštěná pro všechny uživatele.


Zdroj:brionv/Flickr

Další novinkou je „Author Attribution", propojení označení autora článků s jeho Google+ účtem. Toto vylepšení míří především na uživatele webových platforem WordPress a TypePad, jež jsou populární mezi bloggery. Přihlášení na ně přes Google+ automaticky spáruje autorství článku s účtem na sociální síti, kde budou zobrazeny i další články autora. Kladem je i to, že se profilová fotka autora pak ukáže ve vyhledávání Googlu u konkrétního článku.

Tato změna je jakýmsi doplněním authorship programu, kterým se Google již delší dobu snaží lákat píšící influencery na Google+ pod ne zcela jasným příslibem lepšího vyhledávání jejich článků.

Zdroje: www.mashable.com, googleplusplatform.blogspot.cz

 

Štítky dokumentu: Google+

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?