Google Mapy testují sponzorované zobrazování cen hotelů

23. 3. 2010 | IKE
Další užitečnou funkci připravili vývojáři Google pro Google Maps. Po testování sponzorovaných ikon, jehož jsme v dnešních dnech svědky například v Sydney, se na mapách Googlu testuje nové rozšíření - možnost zobrazovat ceny hotelů včetně filtru, kterým uživatel nastaví datum a délku pobytu.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Další užitečnou funkci připravili vývojáři Google pro Google Maps. Po testování sponzorovaných ikon, jehož jsme v dnešních dnech svědky například v Sydney, se na mapách Googlu testuje nové rozšíření - možnost zobrazovat ceny hotelů včetně filtru, kterým uživatel nastaví datum a délku pobytu.
Celé to funguje jednoduše - pokud uživatel zadá do vyhledávání klíčové slovo "hotel" a název lokality, získá přehled cen hotelů v kontextovém okně. Jak sami tvůrci přiznávají, zobrazí se pouze sponzorované odkazy. Přesto však nelze mnoho namítnout, tento typ reklamy je na rozdíl od jiných kontextových vcelku uživatelsky  přívětivý a poměrně užitečný. O širokých možnostech rozšíření této funkce i na jiné oblasti služeb a podnikání není asi nutné hovořit.

Štítky dokumentu: Google

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: