Google představil novou metriku pro inzerenty a vylepšil automatizované kampaně
- Jak dosáhnout lepšího výkonu?
- Jak lépe zacílit zákazníky?
- Jak zvýšit konverzi?
- Jak využít levnější ceny reklamy?
Google v rámci Advertising Week představil řadu novinek. Inzerenti využívající Google Ads získají novou sadu nástrojů, které se zaměřují na trendy vyhledávanosti v konkrétních oborech. Tyto metriky by měly inzerentům umožnit lépe definovat cílení a dosah svých kampaní.
Google k novým metrikám uvedl:
„Představujeme nové Statistiky ve službě Google Ads, které poskytnou informace specifické pro vaši firmu. Stránka Statistiky obsahuje sekci trendů a zobrazuje aktuální a nově vznikající vyhledávácí výrazy týkající se produktů či služeb, které jsou pro vaše podnikání nejrelevantnější.”
V praxi to znamená, že například prodejce outdoorového vybavení rychle zjistí, že roste poptávka po stanech. Společnost podnikající v pohostinství zase díky zmíněnému nástroji zaznamená zvyšující se vyhledávání chatek. Inzerenti tak snadno objeví vyhledávací dotazy, které mohou zakomponovat do svých kampaní.
Jednoznačně se tak jedná o užitečné informace, které mohou inzerenti zužitkovat.
Data o trendech budou zahrnovat informace o růstu konkrétních vyhledávacích dotazů, včetně příbuzných kategorií. Navíc budou poskytovat geografická data pro ještě bližší možnosti cílení.
Kampaně Performace Max
Kromě nových informací o vyhledávání Google také oznámil, že rozšiřuje svou automatizovanou kampaň Performance Max. Toto rozšíření má umožnit marketérům proniknout do statistik založených na strojovém učení a optimalizovat výkon kampaní.
Postupem času si inzerenti budou moci vybrat z několika marketingových cílů. Mezi nimi například online prodej, získávání nových zákazníků a offline prodej. Nově tak bude možné oslovit potenciální zákazníky napříč obsahovou sítí Googlu z jedné kampaně.
Videokampaně na YouTube
Další novinkou, kterou Google oznámil, je rozšíření videokampaní vyzývajících k akci všem inzerentům na YouTube.
Všechny výše uvedené informace poskytnou firmám nové způsoby, jak zefektivnit své kampaně a maximalizovat výkon svých reklam.
Zdroje: Social Media Today, Google