Google představuje Search Console Insights
- Jak dosáhnout lepšího výkonu?
- Jak lépe zacílit zákazníky?
- Jak zvýšit konverzi?
- Jak využít levnější ceny reklamy?
Google v tomto týdnu oznámil spuštění nového nástroje s názvem Search Console Insights (Statistiky Search Console). Ten má pomoci především tvůrcům obsahu a poradit jim, jak jej vylepšit.
Today we're starting to roll out a new experience to beta testers: Search Console Insights. It's a way to provide content creators with the data they need to make informed decisions and improve their content. Read more at https://t.co/l0J7yNL3VE pic.twitter.com/ml44207PPn
— Google Webmasters (@googlewmc) August 17, 2020
Nástroj Search Console Insights má autorům pomoci lépe pochopit, jaký má jejich obsah u čtenářů úspěch, a jak jej lidé na webu objevují. Zmíněná nová funkce využívá údaje nejen ze Search Console, ale také z Google Analytics.
Autoři obsahu a majitelé stránek se díky těmto statistikám dále dozvědí, jak si vede jejich nový obsah, které dotazy ve Vyhledávání Google jsou pro jejich web nejvýznamnější, či které jiné weby a články odkazují na jejich obsah.
Prozatím se jedná o beta verzi, ke které vybrané účty obdržely pozvánku e-mailem. Nicméně podle vyjádření Googlu by měla být v budoucnu k dispozici dalším uživatelům. Autoři, kteří již přístup do beta verze mají, mohou v rámci tohoto nástroje poskytnout zpětnou vazbu týkající se jeho vlastností. Ať už se bude jednat o kritiku či kladné zhodnocení funkcí, Google chce tato data využít k dalšímu zlepšení svých služeb.