Google představuje shoppable ads. Najdete je v Obrázcích
Zdroj: Search Engine Journal
Nedávná studie ukázala, že 50 % zákazníků se před nákupem inspiruje fotografiemi a obrázky. A právě na tento trend chce Google navázat a představil nový způsob, jakým mohou inzerenti oslovit své potenciální zákazníky. Jedná se o reklamy, které se budou zobrazovat v rámci Google obrázků. Tedy, jakmile si uživatel bude prohlížet obrázky (Google images), může ho mezi nimi zaujmout právě vaše nákupní reklama ( shoppable ads).
Tato nová forma umožní zvýraznit hned několik produktů v rámci jedné fotografie a je obdobou reklam, které můžete znát z Pinterestu. I zde se v rámci fotografie zobrazují prodejní štítky s informacemi o nabízeném zboží. Jak budou tyto reklamy vypadat, se můžete podívat níže.
Všechny tyto reklamy budou označeny štítkem „sponzorováno”. Pokud uživatel najede na informace o produktu, zobrazí se mu nejen další detaily, ale také cena a značka. Uživatelé mohou následně na produkt kliknout, což je převede na související webovou stránku a na ní už v případě zájmu nakoupí.
Zmíněná forma reklamy je prozatím v testovacím režimu a má ji k dispozici jen pár inzerentů. Podle informací od Googlu ji ostatní inzerenti budou moci začít využívat během následujících měsíců.
Rozšíření Showcase Ads
V souvislosti s touto změnou Google dále oznámil, že rozšířil i zobrazování tzv. Showcase Shopping Ads. Tedy produktové reklamy, které se nyní zobrazovaly pouze v textových výsledcích vyhledávání, se budou nově zobrazovat i v obrázcích.
Daniel Alegre, prezident společnosti Global Partnerships společnosti Google doplnil, že v roce 2019 je pro pochopení nákupního chování potřeba uvědomit si, jak všechny věci fungují dohromady a současně vytvářet pro své zákazníky užitečné zkušenosti, které značku posunou do popředí.
A tak inzerenti získávají další nástroj pro oslovení svých zákazníků napříč různými platformami. V následujících měsících uvidíme, jak úspěšně s nimi budou zacházet.
Zdroje: Google, Search Engine Journal, Adweek