H&M nabízí mladým mužům zdarma obleky, aby udělali dobrý dojem na pohovoru
Jedno rčení říká, že „šaty dělají lidi”. Sice je současná doba více otevřená a zájemci o práci se mohou obléci dle své volby, nicméně pravdou zůstává, že určité profese vyžadují reprezentativní vzhled.
Ideální volbou je v takových případech oblek. Ovšem ne každý muž oblek vlastní, a ne každý si může dovolit oblek zakoupit. A právě proto přišla oděvní společnost H&M s projektem „One/Second/Suit”(Jeden/druhý/oblek). V rámci něj zapůjčí mladým mužům na 24 hodin oblek, aby mohli vyrazit na pracovní pohovor.
Chtějí tak mladé muže podpořit a pomoci jim k úspěchu na pracovním trhu. Za kampaní k tomuto projektu stojí kreativní studio Uncommon. Ve videu slyšíme matku, která přeje svému synovi štěstí u následného pohovoru a říká mu, že by na něj nemohla být víc pyšná.
Sara Spännar, vedoucí marketingu a komunikace ve společnosti H&M, ke kampani uvedla:
„Pracovní pohovory mohou být pěkně stresující. My věříme, že by vás nic nemělo držet zpátky. One / Second / Suit je sebevědomí, které si obléknete. Je to signál světu i připomenutí vám, že na to máte.”
V průběhu dubna a května bude tento projekt spuštěn v rámci Velké Británie a Spojených států amerických, aby společnost H&M otestovala zájem ze strany veřejnosti.
Projekt „One/Second/Suit” je cílen na muže a sami jsme zvědaví, jestli H&M přijde s obdobnou službou i pro ženy. Za zmínku v této souvislosti stojí projekt Dress for success, který nejen s oblékáním na pohovory pomáhá ženám již 23 let. Ten aktuálně působí ve 145 pobočkách ve 24 zemích světa a poskytuje ženám nejenom oblečení, ale také podporu a dovednosti, aby byly ženy ekonomicky nezávislé a úspěšné.