Hřejivý guerilla marketing z Brazílie shání bezdomovcům svetr na zimu

14. 10. 2015 | JH
Panáčci z dopravních značek dostali v São Paulo svetr. Kreativní kampaň prosí kolemjdoucí o darování teplého oblečení lidem bez domova.

Kreativita umí i zahřát. Platí to rozhodně pro iniciativu skupiny brazilských kreativců ze São Paula. Ta se rozhodla přimět lidi k tomu, aby darovali teplé oblečení tím, že začala připravovat na zimu dopravní značky.

Přesněji tedy ty dopravní značky, na kterých jsou postavy chodců či cyklistů. Ty totiž dostaly slušivý pletený obleček a značka byla vždy doplněná o nálepku prosící kolemjdoucí a jedoucí o darování teplého oblečení na zimu lidem bez domova. „Doe Calor" znamená v portugalštině „daruj teplo" a „Doe Agasalho" pak „daruj svetr", právě pod těmito slovy najdete i účet kampaně na Instagramu, kam jsou dosavadní vyteplené výtvory vyvěšovány. Jde o propagaci dlouhotrvající sbírky koordinované městem, její zviditelnění s pomocí guerilla marketingu ji nicméně rozhodně sluší. Podívejte se na fotografie zachycující již vyzdobené značky v galerii níže.

 

Zdroje: CampanhaDoAgasalho, Instagram Doe Agasalho

Štítky dokumentu: Marketing v neziskovém sektoru

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: