Instagram 3.0 přináší zásadní vylepšení

17. 8. 2012 | Petr Michl
Třetí verze Instagramu sází na geolokační data. Fotky si prohlédnete přehledně na mapě.

Instagram verze 3.0 nemá žádné nové filtry. Místo toho vykračuje úplně jiným směrem, a tím jsou foto mapy. Ty by měly poskytnout fotografiím příběh. Ten má samozřejmě povstat z informací, kde byly pořízeny. Uživatelé se pak budou moci nad svými snímky ohlédnout a jednoduše vidět, kde byl každý z nich pořízen.

Instagram je nejvýraznější aplikací pro pořizování a úpravu fotografií v mobilních telefonech. Nyní má již 80 milionů uživatelů, o 50 milionů více než v dubnu, kdy společnost za rekordní sumu koupil Facebook. CEO Instagramu Kevin Systrom věří, že geolokační data zprostředkovávají ten nejsnazší způsob, jak si uspořádat aktivity v mobilu. Pro portál Techcrunch k tomu řekl: „Kolikrát jste šli na svůj profil a zascrollovali dolů až úplně na začátek? Nikdo to nedělá. Toto je cesta, jak získat trochu nadhled nad tím, co se stalo v posledních dvou letech. Foto mapy představují zábavný způsob, jak znovu objevovat sám sebe i ostatní uživatele Instagramu.“

Uživatelé nové verze uvidí na svém profilu sekci foto map jako doplněk k již existující chronologické podobě profilu. K tomu bude přístupná možnost zobrazit všechny fotografie, ke kterým jste přiřadili geolokační data v minulosti.

Uživatelé mohou samozřejmě vyndat z mapy snímky, které si tam nepřejí mít. K dispozici bude i přístup k již odsouhlaseným mapám jiných uživatelů. Přechod mezi mapovou verzí zobrazení nebo tou klasickou bude otázkou jednoho poklepání prstem, takže to není tak, že by se od základu změnilo uživatelské rozhraní. Spíš bude mít nyní dvě dimenze.

Mimo této hlavní změny má obsahovat nová verze Instagramu i mnoho malých vylepšení uživatelského prostředí, mezi nimi figuruje třeba zvýšení rychlosti a „nekonečné scrollování“. Nová bude i možnost označit komentáře jako spam.

 

Novou verzi pro iPhone naleznete ZDE.

 

Zdroj: www.techcrunch.com
 

Štítky dokumentu: Facebook Instagram

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: