Instagram aktualizuje svůj algoritmus. Chce se zaměřit na původní obsah
Šéf Instagramu Adam Mosseri oznámil, že Instagram provádí změny ve svém algoritmu řazení obsahu tak, aby upřednostnil distribuci původního obsahu před přesdíleným obsahem na místech, jako jsou Reels a Feed.
„Pokud něco vytvoříte od základu, měli byste získat větší uznání, než když znovu sdílíte něco, co jste našli od někoho jiného. Budeme se snažit více oceňovat originální obsah, zejména ve srovnání s přesdíleným obsahem," řekl Adam Mosseri ve videu, které sdílel na Twitteru.
???? New Features ????
We’ve added new ways to tag and improved ranking:
- Product Tags
- Enhanced Tags
- Ranking for originality
Creators are so important to the future of Instagram, and we want to make sure that they are successful and get all the credit they deserve. pic.twitter.com/PP7Qa10oJr
Adam Mosseri upřesnil, že platforma nyní bude méně často doporučovat opakované příspěvky Reels, které již v aplikaci jsou. Bude také méně doporučovat účty, které shromažďují a znovu sdílejí obsah jiných uživatelů. Uvedl také, že vzhledem k tomu, že se v aplikaci doporučuje více obsahu, je důležité, aby zásluhy, distribuce, růst a zpeněžení připadly původnímu tvůrci.