Instagram má již 300 milionů uživatelů. Překonal Twitter

12. 12. 2014 | Petr Michl
Není to tak dávno, co si lidé klepali na čelo, když Facebook kupoval Instagram za 1 miliardu dolarů. Tehdy měla tato fotografická mobilní aplikace kolem 30 milionů uživatelů, nyní jich má 10x tolik.

Není to tak dávno, co si lidé klepali na čelo, když Facebook kupoval Instagram za 1 miliardu dolarů. Tehdy měla tato fotografická mobilní aplikace kolem 30 milionů uživatelů, nyní jich má desetkrát tolik - celých 300 milionů.

Instagram je na velkém vzestupu. Posledních 100 milionů uživatelů nabral od března tohoto roku. S překročením 300 milionové hranice jich má více než Twitter, který má 284 milionů účtů.

Podobně jako Twitter hodlá Instagram oceňovat některé z nich označením verified account". Ověřené účty jsou zamýšlené primárně pro veřejně známé osoby a značky. A to z celkem jasného důvodu: aby followeři poznali, že sledují skutečně své idoly, a ne pouze jejich napodobeniny. Když bude účet ověřený, objeví se vedle jména profilu modrý odznak. Ten bude viditelný i při vyhledávání.

Instagram také sdělil, že se chystá proti falešným účtům zakročit. Považuje to za součást svého dlouhodobého boje proti spamu.

Instagram se stal nástěnkou pro mnoho značek a opakovaně se říká, že i pro brandovaný obsah je na něm engagement na jednoho fanouška / followera mnohonásobně vyšší než v případě Facebooku. Na Instagramu fungují i reklamy, které byly nedávno doplněny video reklamami. Budoucnost této platformy s rapidně rostoucí uživatelskou základnou tak v tuto chvíli vypadá vylepšená růžovým foto filtrem.

Tip redakce:

U příležitosti dosažení 300 milionového milníku udělal AdWeek rozhovor se CEO Instagramu Kevinem Systromem. V jeho rámci prozradil i své oblíbené účty. Podívejte se, které to jsou.

Mezi oblíbenkyně Kevina Systroma patří asijská umělkyně Hong Yi (@redhongyi), která našla většinu svých fanoušků právě přes Instagram. Nelze se tomu divit. Mnoho z jejich projektů je jídlo poskládané do různých obrazů. Je v tom tak dobrá, že její využívají některé značky v reklamách - udělal to třeba MasterCard.

 

 

Kathy Ryan (@kathyryan1) má na starosti fotografie v The New York Times. Její účet na Instagramu je pak poctou mrakodrapu, v které toto slavné médium sídlí. Pokud máte rádi sklo, ocel a zasedačky, je její účet něco pro vás.

 

11/19/14 6:47 p.m. #nytimes #officeromance

Fotka zveřejněná uživatelem Kathy Ryan (@kathyryan1), Lis 11, 2014 at 6:00 PST

 

Jon Lowenstein (@jonlowenstein) je fotograf, který se věnuje především sociálním tématům. Žije na jihu Chicaga, kde jsou k nalezení černošské čtvrti se špatnou pověstí. Nyní ho značně proslavila jeho práce v ulicích nepokoji zmítaného Fergussonu - z něj je i tento snímek.

 

Na Instagramu nejsou jen účty jendotlivých lidí, mohou se točit i kolem geografických oblastí nebo měst. Kevin Systrom zmínil účty @everydayafrica, @everydayiran a @everydaysrilanka. Fotografie níže je z prvního z jemnovaných účtů



Zdroj: Instagram Blog

Štítky dokumentu: Instagram

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: