Internet Advertising Conference: digitální obsah, influenceři i pokročilý e-mailing
Čtyři sály, více jak 45 přednášejících a přes 600 účastníků. Tak to jsou míry letošní Internet Advertising Conference, kterou ve středu 19. dubna pořádá Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) v Clarion Congress Hotel Prague. Těšit se můžete na nejvyšší koncentraci internetových profíků na jednom metru čtverečním. Mluvit se bude o klíčových trendech, nativní reklamě, digitálním obsahu, sociálních sítích, influencerech, RTB i datech.
Pro účastníky 10. ročníku Internet Advertising Conference jsou nachystány 4 programové bloky, jeden z nich je zaměřen na marketing. Připraveny jsou hlavně ukázky případových studií.
A koho konkrténě uvidíte a uslyšíte?
Radim Roženek z Tescomy s Janem Penkalou z Acomwaru ukážou na konkrétním příkladu, jak pomocí pokročilého e-mail marketingu zvedli tržby kamenným prodejnám o 211 %.
Tomáš Peterka z ČMSS se podělí o své zkušenosti a praktické postřehy, jak se dívat na Big data z pohledu marketéra. Nemusíte být zrovna analytik, abyste z nich vyčetli to důležité.
Pavla Maříková z UNILEVERu spolu s Petrem Tichým z Mindshare a Janem Ryšánkem z H1.cz odhalí, jak v rámci kampaně značky Toni & Guy přivedli prostřednictvím sociálních médií přes 3 000 lidí na fashion pop-up store event DE:CLONE by Toni & Guy. Během svého vystoupení například poradí, jak zvolit strategii cílení či jak optimalizovat komunikaci.
I zmrzlina se dá propagovat kreativním způsobem. Příspěvky Ben & Jerry's se nebojí ani využití nejnovějších trendů.
Ti, co hledají inspiraci, jak vytvářet rychle kvalitní a autentický obsah na sociální sítě, by neměli chybět na prezentaci Petra Andrýska, hlavního žraloka ze Socialsharks. Ten navíc poradí, jak napojit tvorbu obsahu pro sociální média na výkon a jak držet krok se stále se zrychlující konzumací uživatelů. Účastníci konference se také dozví, jak pro klienty jako Big Shock!, Ben&Jerry's, Teta drogerie a další v Socialsharks tvoří obsah.
Jak správně vyhodnotit data z onlinu a sociálních sítích? Jakub Křenek ve své prezentaci okomentuje běžnou praxi. U některých metrik si trochu zapolemizuje a možná zpochybní jejich relevanci. Také navrhne, jak se na některé věci z pohledu čísel a dat dívat jinak.
Jakub Křenek na jedné z předchozích akcí TUESDAY Business Network.
Podle některých je Snapchat v Česku mrtvý dříve, než se skutečně rozběhl. Proč se ho ale rozhodl Facebook kopírovat a jaké cílovky mu sebraly Instagram Stories? Kromě toho Snapchat nedávno vylepšil své behaviorální cílení reklam. Pokud přemýšlíte, zda si založit účet na Snapchatu, nezmeškejte vystoupení Tomáše Pflanzera z Nielsen Admosphere. Bude mít aktuální čísla pro Snapchat v České republice a ukáže kampaně, které se na Snapchatu za poslední dobu povedly.
Mluvit se bude i o influencer marketingu. V hlavním sále se Luděk Motyčka z Googlu spolu s Andreou Hurychovou z We Are Mobile zaměří na možnosti spolupráce s influencery. Uvidíte konkrétní kampaň značky Google Play.
Podrobné informace o programu, přednášejících a registrační formulář najdete na webu Internet Advertising Conference.