Jak efektivně pracovat na UX designu, aby web přinášel lepší byznysové výsledky

16. 2. 2023 | redakce
Primárně o spojení UX designu a byznysových výsledků bude online konference UX Day. Přinese nejčerstvější case studies inspirativních redesignů webů či zcela nových řešení, které své zadavatele posunuly v očích svých zákazníků zase o něco dále.

Řečníci konference UX Day se zaměří na růst byznysu pomocí inovacích webu, UX technik a behaviorálních dat o zákaznících. Naservírují efektivní procesní řízení vývoje webu, který primárně eliminuje růst rozsahu projektu a nastavuje jednoduchou komunikaci a jasné výsledky. Ukáží, jak důležité je zákaznické testování, jak na úspěšný redesign webu, i to, jak UX pomáhá udržovat CI (Customer insight) na více webech a šetřit čas při jeho správě a rozvoji.

Konference UX Day proběhne 23. března online pod hlavičkou soutěže digitálních projektů WebTop100.

Témata:

  • růst byznysu pomocí UX technik a behaviorálních dat o zákaznících
  • testování zákaznické zkušenosti
  • redesign webu
  • zvyšování propustnosti onboardovacího procesu do aplikace pomocí UX
  • procesní řízení vývoje webu a snižování růstu rozsahu projektu
  • UX scoring
  • Customer insight

Konkrétní přednášky:

Account based experience

Jak nastartovat dramatický růst byznysu pomocí elegantní kombinace UX technikbehaviorálními daty o zákaznících vysvětlí ředitel Sherpas Luboš Plotěný na případové studii úspěšné B2B firmy. Odhalí také, jakou roli v tom hrála noční můra všech UX designérů – povinná registrace. Kromě jiného ukáže, jak lze využít scoring a pokročilou segmentaci zákazníků.

Redesign webu pojišťovny Kooperativa

UX Designerka z FG Forrest Eva Máchová představí případovou studii redesignu webu pojišťovny Kooperativa a na konkrétních příkladech a výsledcích uživatelských testování předloží zajímavá zjištění – úspěchy i zádrhele, které bylo potřeba vyřešit. Vysvětlí, jak design systém pomáhá udržovat CI na více webech a šetřit čas při jeho správě a rozvoji.

Jak na nárůst propustnosti onboardovacího procesu do aplikace

Jan Hanzelka ze studia SKOUMAL ukáže, jak pomocí UX designu zvýšili propustnost onboardovacího proces aplikace Záchranka o 60 % ve všech šesti zemích, kde působí. Projde celým procesem od identifikace problému z dostupných dat, navržení řešení a následné ověření v praxi.

Komponentová knihovna jako efektivní nástroj procesního řízení vývoje webu

Nekontrolovaný růst v rozsahu projektu je typický problém při rozvoji a redesignu webu. V agentuře SYMBIO vytvořili systém procesního řízení, založeného na sdílené knihovně, s níž se pracuje jednotně napříč celým týmem – od UX a UI designerů, přes developery až po sitebuildery. Tento proces, který snižuje růst rozsahu projektu a výslednou cenu, zlepšuje komunikaci v produkčním týmu a odbourává obavy klientů, vám představí Jakub Ondrášek.

Pro skvělé UX je potřeba neustálá komunikace se zákazníky

Jak často komunikujete s vašimi zákazníky, kteří používají váš web nebo aplikaci? Na co se jich ptáte? A máte v tom systém, nebo to řešíte „pocitově“? Daniel Musil z AITOM Digital se s vámi ve své prezentaci podělí o cestu startupu Toys And Stories – od prvotního návrhu, přes hloubkové rozhovory, uživatelské testování, redesign služby a webu až po dodatečné ladění a neustálé iterace. Uvidíte konkrétní ukázky použitých otázek, zjištění, závěry a hlavně výsledky.

Program konference UX Day najdete na stránkách TUESDAY.cz, kde se můžete i zaregistrovat.Přijďte si pro inspirativní případovky, inovace a postupy, jak zlepšovat zákaznickou zkušenost na vašem webu nebo aplikacia to 23. března 2023 v 9:00 všude, kde máte internetové připojení.  

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Podobné články: