Jak se stát úspěšným copywriterem
Listopadové online setkání MARKETING MEETING od TUESDAY Business Network se zaměří na to, jak zapojit do firemního psaní kreativitu, jak správně využít základní znalosti psychologie a zároveň mít vše v pořádku i po právní stránce.
Mezi témata patří:
- Nejrozšířenější mýty českého webového copywritingu
- Jak na skvělý storytelling
- Kreativita a psychologie jako pomocníci při tvorbě skvělých textů
- Jak tvořit texty pro weby a sociální sítě
- Specifika psaní pro různé cílové skupiny
- Tvorba B2B textů a tiskových zpráv
- Jak najít správné call-to-action
Čeká vás 6 přednášek. Pavel Šenkapoun bude rozkrývat nejrozšířenější mýty českého webového copywritingu. Ukáže jejich racionální jádro a zároveň poví, proč jsou v tradované podobě nesmyslem.
Executive Creative Director, VMLY&R, Tomáš Novotný, přiblíží, jak se vyhnout klišé. Prostě nechcete, aby vaše značka byla dal v řadě „Víc než jen". Můžete se těšit na konkrétní tipy a triky, jak napsat skvělý headline, ale hlavně se podíváme na to, jak může vypadat dobrý ideamaking z pohledu copywritera.
Radka Legerská prozradí 7 tipů, jak se stát dobrým (aka úspěšným) copywriterem. Můžete se těšim na to, co při psaní na volné noze funguje jí. A taky, co dělá proto, aby si v copy držela úroveň.
Bára Hlavicová je freelance copywriter, a to zdaleka neobnáší pouze psaní. Ukáže, co všechno jako copywriterka řeší při tvorbě webu a co by dobrý copywriter měl ovládat. Představí ideální postup u velkých zakázek, ale i na hořkou realitu menších webů.
Kdy: 10. listopadu
Kde: Online
Na detaily dalších přednášek se podívejte v kompletním programu a registrujte se, dokud je čas.