Jaká je kancelář budoucnosti?
Klasické kanceláře pomalu přestávají být jako dřív. S rozvojem moderních technologií můžeme klidně pracovat z domova, z kavárny nebo z parku, svoje kolegy můžeme vidět a diskutovat s nimi, i když jsou od nás ne dva metry, ale dva tisíce kilometrů. Co všechno je v této oblasti nové a jiné, jaké aktuální technologie a přístupy můžeme využívat a jaké jsou trendy, to je téma minikonference, Hledejte s námi kancelář budoucnosti. Trendy, komunikace, technologie, kterou na konec srpna připravuje Institut interní komunikace (IIK).
Organizace kanceláří se mění
Organizace kancelářského života se v posledních letech začíná výrazně proměňovat. Generace zaměstnanců byly zvyklé chodit každý den do své stejné kanceláře a pracovat u svého stejného stolu. Rozvoj digitálních technologií však tyto zvyklosti narušil. Spoustu pracovních činností můžeme díky rychlému připojení vykonávat nejen v kanceláři, ale i na mnoha jiných místech, digitální technologie umožňují kvalitní kontakty i součinnost na dálku bez toho, že by se lidé osobně sešli a potřásli si rukou. Jaké jsou v této oblasti vývojové trendy? Jaké možnosti firmy vidí jako perspektivní?
„Tyto otázky jsou velice aktuální, a to především v souvislosti s problematikou interní komunikace," říká k tomu Tomáš Poucha z IIK. „Proto jsme se rozhodli jim věnovat celou minikonferenci a zaměřit se na efektivní organizaci kanceláří a na práci na dálku z různých hledisek."
Minikonference ukáže možnosti a trendy, ale i rizika práce na dálku
Program akce je sestaven tak, aby se na něm účastníci dověděli nové informace o perspektivách organizace práce v kanceláři a mohli si porovnat, kdy je výhodnější kamenná kancelář a kdy spíše home office, aby získali přehled o technologiích, které práci na dálku umožňují, o trendech, které tuto oblast určují, i o rizicích, která tu hrozí. Všechna témata budou nahlížena z pohledu interní komunikace, která je s organizací práce ve firmě v mnoha ohledech těsně propojená.
Kdo na minikonferenci vystoupí a o čem se bude mluvit? Petr Kos ze Siemens se ve svém příspěvku zaměří na to, jak to ve firmách skutečně je s využíváním moderních technologií, a shrne reálné zkušenosti z praxe. Konzultant Michal Martoch ukáže možnosti, které nejmodernější technologie do firem přinášejí, co všechno se dá zvládnout díky rychlému internetovému připojení a co zaměstnavatelům i zaměstnancům nabízí práce z domova. Tomáš Poucha z IIK se zaměří především na souvislost firemní kultury a interní komunikace s organizačními změnami ve firmě, s prací na dálku a využíváním aktuálních komunikačních technologií.
Jako při každé minikonferenci, kterou IIK pořádá, se účastníci mohou těšit zároveň na příležitosti k networkingu, na zajímavé případové studie a především na diskuzi s kolegy, které tato problematika také zajímá.
Kdy: 29. srpna 2013, 13:00 - 16:00
Kde: V prostorách Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze
Registrujte se na stránkách Institutu Interní Komunikace
Kontakt pro bližší informace: info@institutik.cz